צפו בתקציר: ריאל מדריד שייטה לרבע הגמר עם 0:4 גדול על סראגוסה

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

הבלאנקוס לא התקשו מול הקבוצה מהליגה השנייה, וארן, ויניסיוס, ואסקס ובנזמה כבשו. לאונסה (שהעיפה את אתלטיקו בסיבוב הקודם) נכנעה רק בפנדלים לוולנסיה. ויאריאל הדיחה את ראיו, גם סוסיאדד וגרנדה העפילו

(גודל טקסט)

אחרי הטירוף בין אתלטיק בילבאו לטנריפה אתמול, שלב שמינית הגמר של גביע המלך הספרדי נמשך גם הערב (רביעי), כאשר ריאל מדריד נראיתה מצוין, הביסה 0:4 את סראגוסה והעפילה לשלב הבא.

בנוסף, לאונסה, שהעיפה את אתלטיקו מדריד, נכנעה רק בפנדלים לוולנסיה. כמו כן, ויאריאל השיגה בשיניים ניצחון 0:2 בחוץ מול ראיו וייקאנו והעפילה לרבע. גם ריאל סוסיאדד עלתה גברה על אוסאסונה וגרנדה הדיחה את בדאחוס.

סראגוסה – ריאל מדריד 4:0
זינדין זידאן זכר היטב את תקופתו כשחקן, אז סראגוסה תיסכלה את הבלאנקוס בגביע, והוא בוודאי לא רצה לתת לזה לקרות שוב. למרות שביום שבת מחכה לו אתלטיקו מדריד בסנטיאגו ברנבאו – הצרפתי העלה הרכב חזק במיוחד עם ההגנה והקישור הקבועים פחות או יותר לצד מחליפים בחלק הקדמי וזה השתלם לו בדרך לרבע הגמר. דווקא המארחת אכזבה את הקהל כאשר המאמן ויקטור פרננדס חשב על הליגה והשאיר על הספסל את החלוץ הנפלא לואיס סוארס, מלך שערי הקבוצה, שעלה מהספסל רק כשהמשחק היה גמור.


זינדין זידאן (Francois Nel/Getty Images)

ריאל סגרה עניין כבר במחצית הראשונה בזכותו של טוני קרוס שבישל פעמיים. בדקה השישית הוא קיבל מסירה מדני קרבחאל לאחר קרן קצרה, משך הצידה והעביר כדור רוחב. רפאל וראן דחק בקלילות לרשת והשער אושר לאחר בדיקת ה-VAR. בדקה ה-32 הגיע השער השני: קרוס מצא את לוקאס ואסקס ששלח בעיטה חזקה מתוך הרחבה וקבע 0:2.

בדקה ה-63 שינג'י קגוואה הגיע למצב מעולה אבל בעט גבוה מעל השער. סראגוסה הרגישה שריאל הורידה את הרגל מהגז, אבל בדקה ה-72 הגיע שער שלישי. ויניסיוס כידרר יפה, מסר לחאמס רודירגס וקיבל בחזרה וסיים בהקפצה נהדרת לרשת, 0:3.

קארים בנזמה המחליף עלה מהספסל ודחק לרשת את הרביעי מבישול של קרבחאל. לוקה יוביץ', מנגד, סיים עוד משחק מאכזב בלי שער. אלפונס אראולה עצר את סוארס בדקה ה-77 ושמר על שער נקי. עוד בריאל, מרסלו רשם את משחקו ה-500 במועדון.


לוקאס ואסקס חוגג (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

ראיו וייקאנו – ויאריאל 2:0
הצוללת הצהובה, אשר נמצאת במקום השמיני בליגה הראשונה, הגיעה למשחק החוץ מול הקבוצה שירדה לליגה השנייה בסיום העונה הקודמת וכעת נמצאת במקום ה-11 בליגת המשנה. ההתמודדות הייתה שוויונית מאוד לאורך כל אורכה והאורחת התקשתה מאוד. היה נראה שהקרב בדרך להארכה, אך בליץ בסיום העלה את החבורה של חאבייר קאייחה לשמונה האחרונות של המפעל. בדקה ה-84 פר נינו הצעיר כבש ראשון עם שער יפה ברגל שמאל, ודקה לאחר מכן סנטי קאסורלה הבלתי נגמר קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה מצוינת מ-18 מטרים.

קולטורל לאונסה – ולנסיה 0:0 (4:2 בפנדלים) – לצפייה בתקציר לחצו כאן
המארחת מהליגה השלישית, שהדהימה בסיבוב הקודם את אתלטיקו מדריד עם 1:2 בהארכה, הוכיחה היום כי ההפתעה מול הקולצ'ונרוס לא הייתה מקרית והקשתה מאוד על העטלפים. ולנסיה אמנם שלטה, אך לא הצליחה לבעוט למסגרת אפילו פעם אחת לאורך כל 90 הדקות הראשונות, בעוד לאונסה עשתה זאת חמש פעמים.

המשחק הלך להארכה שגם בה לא זכינו לראות שערים, ושתי הקבוצות הלכו לדו קרב פנדלים. בבעיטות העונשין הקבוצה הצנועה מהליגה השלישית כבר לא הצליחה להמשיך לחולל סנסציות, החמיצה את שתי הבעיטות הראשונות שלה בעוד העטלפים כבשו את כל הבעיטות שלהם ועלו לשלב הבא. את הפנדל המכריע כבש, איך לא, דני פארחו.

תוצאות נוספות
בדאחוס – גרנדה 2:2 (3:2 בהארכה)
ריאל סוסיאדד – אוסאסונה 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי