אמאדו סוקונה חתם בכפ"ס, בנג'מין קוקו יעבור להפועל פ"ת

אמאדו סוקונה, אבי נימני
אמאדו סוקונה, אבי נימני | הפועל כפר סבא, רשמי

החלוץ הצרפתי של המלאבסים הצטרף לקבוצתו של אופיר חיים עם חוזה עד תום העונה ואופציה לשנתיים נוספות. הניגרי יעשה את הדרך ההפוכה ויחזור ללאומית, אחרי חצי עונה מאכזבת בליגה הראשונה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שסגר את תנאיו במועדון, הצרפתי אמאדו סוקונה חתם הבוקר (רביעי) רשמית בהפועל כפר סבא ויחזק את החוד של אופיר חיים במאבקי ההישרדות של הקבוצה. סוקונה, חתם עד תום העונה, עם אופציה לשנתיים נוספות אם הקבוצה תישאר בליגה, וצפוי להיות בסגל כבר בשבת למשחק הליגה מול מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר.

סוקונה בן ה-27 גדל במחלקת הנוער של טולוז הצרפתית ואף שיחק בקבוצה הבוגרת של המועדון, עוד שיחק בליגה הבולגרית במדי לבסקי סופיה וצ'רנו מורה וארנה. בעונה שעברה הצטרף להפועל פ"ת וסיים את העונה עם 13 שערים, העונה הספיק לכבוש במדיה עוד 9 שערי ליגה ו-3 בגביע.

מי שהיו מעורבים בהבאתו ואף השקיעו מכספם על מנת לשלם להפועל פ"ת 100 אלף שקלים בעבור שחרור השחקן הם שוקי ועופר ריינמן מחברת ג'ונסון קלין, אחת מנותנות החסות של המועדון.


החיזוק של אופיר חיים הגיע. אמאדו סוקונה (דני מרון)

עם החתימה אמר סוקונה: "אני שמח ונרגש להצטרף להפועל כפר סבא, לא יכול לחכות לרגע בו אעלה על המגרש במדים הירוקים. אעשה הכל כדי לסייע לקבוצה ולחברים החדשים".

החלוץ בנג'מין קוקו, יעשה את הדרך ההפוכה כאשר לאחר קשיים במו"מ, קוקו יחתום היום בשורות הפועל פ"ת שמצידה תשלם לו עשרת אלפים יורו לחודש בחוזה עד סוף העונה.

יחזור ללאומית. בנג'מין קוקו (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי