ממשיכה לקצר את הסגל: כפ"ס קרובה לשחרר שלושה שחקנים נוספים

אופיר חיים
אופיר חיים | אריאל שלום

אחרי עזיבתם של נירן רוטשטיין ובן מיזן, גם לב כהן, דן אבוטבול וקווין ריינשטיין בדרך החוצה. אופיר חיים עדיין לא סגור לגבי ה-11 נגד הפועל ת"א (שבת, 14:45, ישיר בספורט4). טום שלח עדיין לא כשיר לחלוטין

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד ביום שני לבני יהודה ולמרות יכולת לא רעה שהציגה הקבוצה, הפועל כפר סבא תארח מחר את הפועל תל אביב (שבת, 14:45, שידור ישיר בספורט4), כשברקע בקבוצה זוכרים את המשחק המאכזב מהסיבוב הקודם, בו שלטה הקבוצה של אופיר חיים אך ספגה שני שערים מאוחרים ויצאה עם המחמאות.

המאמן, תרגל את אותו הרכב שפתח בהפסד לבני יהודה, כאשר המגן הימני טום שלח עדיין לא כשיר לחלוטין, אך חיים עדיין לא סגור על ה-11 שלו כשרק מחר הוא יקבל החלטה סופית. "שיחקנו טוב למרות ההפסד" אמר המאמן לשחקנים באסיפה המסכמת. "עם טיפה יותר ריכוז בקבלת החלטות, אנחנו נוכל לנצח מחר את המשחק".

בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים בניסיונות לקצר את הסגל העמוס, כאשר לאחר עזיבתם של בן מיזן להפועל קטמון ונירן רוטשטיין להפועל אשקלון, כפ"ס קרובה לשחרר גם שלושה שחקנים נוספים: לב כהן להפועל נוף הגליל, דן אבוטבול למ.ס טירה וקווין ריינשטיין להפועל עפולה.


קווין ריינשטיין מול ג'ון רואיז. הקשר הישראלי יעזוב לליגה הלאומית (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, בן רייכרט, עומר פדידה, שגיא דרור (אדריאן רוצ'ט/יהב אפריאט), בובקר טראורה, בנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי