עזרא יחזור? "השאלה היא האם מכבי נתניה תחכה לחן"

חן עזרא
חן עזרא | אומוניה ניקוסיה, רשמי

אומוניה ניקוסיה לא מוכנה בשלב זה לוותר על שחקן הכנף, אך היא עשויה לשחררו אם תצליח למצוא שחקן על המשבצת שלו. בסביבתו סיפרו: "הדעה של הקפריסאים משתנה כל יום". כ-20 אוהדים מחו באימון היהלומים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כ-20 אוהדי מכבי נתניה הגיעו הבוקר (שישי) לאימון שנערך במתחם ומחו על מצבה של הקבוצה בתקופה האחרונה. כבר אתמול קרא חלק מהקהל ברשתות החברתיות ובקבוצות השונות וניסה לעודד אחרים להגיע במטרה למחות, כשבמקביל אוהדים אחרים קראו לתמוך בקבוצה ולא לשכוח לצוות המאמנים את התקופות היפות.

בנושא אחר, אמש נערכה שיחה בין סוכנו של חן עזרא, ניר אמיר, לבין ראשי אומוניה ניקוסיה, קבוצתו של הקשר, שהבהירה כי היא עומדת בדעתה שלא לשחררו. למרות זאת, בנתניה עדיין לא מאבדים תקווה, שכן בשורות הקפריסאים הבהירו כי הקבוצה מנסה לצרף קשר במקומו ואם המהלך ייצא לפועל, עזרא ישוחרר.

"הקפריסאים משנים את הדעה שלהם בכל יום. הנושא הזה ייחתך לכאן או לכאן במהלך השבוע הקרוב. השאלה היא האם נתניה תחכה לחן", אמרו בסביבתו של הקשר.

במקביל, בנתניה המשיכו הבוקר בהכנות לקראת המשחק החשוב מול הפועל חדרה (ראשון ב-19:00), כאשר החלוץ גיא מלמד, שסובל מכאבים במפשעה, עדיין נמצא בספק להתמודדות.


עדיין בספק למשחק מול הפועל חדרה. גיא מלמד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי