בנתניה מקווים להתפתחות בעסקת עזרא ביומיים הקרובים

חן עזרא אומוניה ניקוסיה
חן עזרא אומוניה ניקוסיה | טוויטר: אומוניה ניקוסיה

סוכנו של הקשר, ניר אמיר, צפוי לשוחח עם בעלי אומוניה ניקוסיה פעם נוספת כדי להבין סופית אם הקפריסאים מוכנים לשחררו או שמא הוא יסיים את העונה באי השכן. שחוביץ' צפוי להיות בסגל נגד חדרה ביום ראשון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה נמצאת בתקופה רעה מאוד, כשהפסידה בחמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים, כולל ההפסד האחרון ביום שני לבית"ר ירושלים באיצטדיון טדי שסיבך את הקבוצה במאבקיה להגיע לפלייאוף העליון.

ביום ראשון הקרוב, מצפה לנתניה משחק עונה כשהיהלומים יארחו את הפועל חדרה בקרב ישיר על מקום בין שש הראשונות, כאשר הפער בין הקבוצות עומד על שלוש נקודות בלבד. "בסופו של דבר כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולחשוב מה הוא מביא לקבוצה ואיך הוא תורם לה. המשחק ביום ראשון הוא משחק עונה ואנחנו חייבים לנצח בו כדי שאפילו החיזוק שיגיע יהיה רלוונטי", אמרו שחקנים במועדון.

בינתיים, בנתניה ממשיכים לנסות לקדם את עסקת צירופו של הקשר חן עזרא. כבר לפני שבועיים הגישו בנתניה הצעה כספית לקשר אומוניה ניקוסיה, שחזר בינתיים לרוטציה של קבוצתו. היום צפויה להיערך שיחה בין סוכנו ניר אמיר, לבין בעלי הקבוצה הקפריסאית, כדי לנסות, אולי בפעם האחרונה, לבדוק אם שחרורו עומד על הפרק. יש לציין שעזרא קיבל הצעה גבוהה יותר מהפועל חיפה, אך הקשר ליהלומים, שם התחיל את קריירת הבוגרים, גורם לו להעדיף אותם.

בכל אופן, ההערכות הן שהעניין צפוי להיחתך לכאן או לכאן ב-48 השעות הקרובות, כשעזרא שזכה למחמאות על משחקו האחרון מהמנהל המקצועי צפוי לקבל תשובות אם הוא נשאר לפחות עד הקיץ בניקוסיה או חוזר לישראל ומתגמש בשכרו, שכן שכרו בקפריסין גבוה כמעט פי שלושה מאשר הוצע לו.

ועוד בנתניה, החלוץ גיא מלמד, שנעדר מהמשחקים האחרונים וסובל מכאבים במפשעה, ינסה להתאמן היום באימון ובנתניה מקווים שיוכל להיות כשיר להתמודדות הקרובה. מי שצפוי להיות בסגל לראשונה הוא המגן הסרבי הצעיר זלאטן שחוביץ', שצפוי לקבל את המספר 17.




מלמד. בקבוצה מקווים שישוב לסגל (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי