ספרופולוס: "אמארה חתם רק עכשיו כי חיכינו לראות מה עם כספי"

ספרופולוס
ספרופולוס | דני מרון

לפני ההמראה למינכן לקראת המפגש עם באיירן, מאמן מכבי תל אביב התייחס לסנטר החדש שחתם בצהוב: "אין מילים לתאר אותו, כולם יודעים איזו קריירה גדולה הוא עשה. מקווים שהוא מגיע בכושר כדי לעזור מיידית"

(גודל טקסט)

אחרי בוקר שנפתח בהחתמה מרעישה ונוצצת בדמותו של אמארה סטודמאייר, מכבי תל אביב קיימה היום (רביעי) אימון בהדר יוסף לפני ההמראה למינכן לקראת המשחק נגד באיירן מחר, במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג.

השיח העיקרי היה כמובן סביב הסנטר האמריקאי-יהודי, לגביו סיפק יאניס ספרופולוס התבטאות ראשונה: "אני מאוד שמח שהחתמנו אותו, הוא שחקן שיתן לנו פתרונות בשתי המסגרות. אין מילים לתאר אותו, כולם יודעים איזו קריירה גדולה הוא עשה ואיזה איכויות יש לו. אנחנו מקווים שהוא מגיע בכושר טוב מספיק כדי לעזור לנו מיידית".

המאמן היווני הבהיר שהחלטה לגבי רישום הזר השמיני לליגה (שצפוי להיות ארון ג'קסון) תתקבל רק לאחר הדרבי ביום ראשון והסביר מדוע הצהובים לא צירפו את סטודמאייר בשלב מוקדם יותר, למרות שהיה חופשי: "חיכינו לראות מה יקרה עם עומרי כספי. רק לפני שלושה ימים התברר סופית שהוא יעבור ניתוח, אז החתמנו ישראלי לאחר שהתברר שעומרי ייעדר עד סוף העונה. אני רוצה להודות שוב לבעלים שלמרות שחרגנו מהתקציב, נתנו לנו אקסטרה פוש עם החתמה נוספת".

בהמשך, ספרופולוס התייחס ליריבה הגרמנית מחר: "טי.ג'יי בריי חזר מפציעה וזה מוסיף להם עוד שחקן יוצר שקולע נקודות. הם יבואו להילחם על הניצחון וחשוב לזכור שיש להם מאמן חדש. נצטרך להיות מרוכזים ולשחק את המשחק שלנו, אם לא נעשה זאת יהיה לנו קשה".

ספרופולוס. קיבל חיזוק נוסף למרות חריגה מהתקציב (עדי אבישי)
ספרופולוס. קיבל חיזוק נוסף למרות חריגה מהתקציב (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי