לאונרדו אישר: "קבאני ביקש לעזוב, אנחנו בוחנים את המצב"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

המנהל המקצועי של פ.ס.ז' אישר שהקבוצה דחתה הצעה מאתלטיקו: "ההצעה לא תאמה את שווי השחקן, אך אני לא יכול להבטיח שיישאר כאן בפברואר. חשוב לאזן בין הרצונות של כל הצדדים". וגם: טוכל מרוצה מהניצחון בגביע

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן התקשתה מאוד ללא מרבית כוכביה אך בסופו של דבר הצליחה לנצח 0:1 את לוריין מליגת המשנה ולהעפיל לשמינית גמר הגביע הצרפתי בזכות שער מאוחר של פאבלו סראביה (80) שהבקיע בפעם השביעית העונה. "פריז התגברה על הכאבים בדרך לשלב הבא", נכתב ב"לאקיפ". זה היה המשחק ה-15 ברציפות שלה ללא הפסד. הקפטן טיאגו סילבה לא קיבל מנוחה, בלט בצד ההגנתי וגם היה זה שבישל את שער הניצחון ועל כן זכה למחמאות. אולם, הניצחון של פ.ס.ז' היה אירוע שולי.

אדינסון קבאני, שהפך השנה לשחקן ספסל, לא שיחק גם אתמול. בסיום המשחק אישר המנהל הספורטיבי של המועדון, לאונרדו, כי קבאני ביקש לעזוב את הקבוצה, שדחתה הצעה מאתלטיקו מדריד. עבור מלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים, המצב הנוכחי בו הוא ממעט לקבל הזדמנויות – בלתי נסבל.

לאונרדו: "תמיד אמרנו את אותו הדבר בנוגע לקאבני. קיווינו שהוא יישאר במועדון. היום (אתמול) הוא ביקש לעזוב. אנחנו בוחנים את המצב. אתלטיקו מדריד רצתה לצרף אותו אבל ההצעה לא הייתה ראויה בהתאם לשווי השחקן. אני לא יכול להבטיח שהוא יישאר כאן בפברואר".


אדינסון קבאני. ביקש לעזוב (ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images)

עוד הוסיף: "מעולם לא שקלנו למכור אותו לפניכן, הוא זה שרצה לעזוב. נראה מה יהיה בימים הקרובים. אנחנו מקשיבים לקאבני ומבינים אותו ומאוד מכבדים אותו. עכשיו זה קצת יותר ברור כי הוא בסוף החוזה. הכי חשוב לאזן בין הרצון של כולם. מדובר על שש וחצי שנים, לא שבוע. יש בינינו הרבה כבוד". על השאלה מי יכול להחליפו: "השחקנים שלנו יכולים לשחק בכל מקום, הם מאוד ורסטיליים ויש אלטרנטיבות רבות. אבל קשה להחליף שחקן כמוהו".

ובחזרה למשחק. תומאס טוכל היה מרוצה: "זה היה קשה – אבל ניצחנו. זה מגרש לא פשוט ובגביע הכל יכול לקרות. אמנם הם משחקים בליגה השנייה אבל ברור שהם בקלות יכולים לשחק בליגה הבכירה". סראביה כובש שער הניצחון: "נהגנו בסבלנות למרות שלא הגענו להרבה מצבים. המשכנו לתקוף ובסוף הצלחנו להבקיע. הם קבוצה סולידית, נהנתה מתמיכת הקהל הנפלא שלה".


פאבלו סראביה. שער חשוב (SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP via Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי