תורג'מן לקראת מכבי חיפה: "יהיה משחק קשה, אנחנו נסבול"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

מאמן נס ציונה התייחס לצמד המשחקים נגד הירוקים ובית"ר ירושלים: "אנחנו לא לחוצים ויכולים לעשות את העבודה". חיזוק בינואר: "לא רוצים להגיע לגירעונות מצד אחד ומצד שני רוצים להישאר בליגה". שטיין עדיין בספק

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה מרגישה מוכנה למכבי חיפה. אחרי ההפסד 1:0 להפועל כפר סבא, במועדון משדרים דריכות לקראת צמד המשחקים הקשה שלפניהם – בסמי עופר מול הירוקים בשבת (17:15, שידור ישיר בספורט3) ומול בית''ר ירושלים בטדי במחזור שלאחר מכן.

עושה רושם כי המאמן עמיר תורג'מן יהנה מסגל מלא לאחר שהתפשטה מחלה בחדר ההלבשה שלו, אך כולם מחלימים ורק רז שטיין עדיין נמצא בספק. היום (חמישי) השחקן לא ערך את אימון הבוקר והוא לא צפוי לשחק נגד קבוצת נעוריו.

המאמן עמיר תורג'מן דיבר הבוקר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול הקבוצה של מרקו בלבול. "אנחנו לא לחוצים משני המשחקים הקרובים", אמר המאמן. "אנחנו באים לשחק כדורגל ואנחנו ברמה של ליגת העל. חלק מהמשחקים הם מול קבוצות גדולות, כולם עוברים את המשחקים האלה במהלך עונה. נגיע מוכנים. אנחנו יכולים לעשות את העבודה מול חיפה, יש לנו שחקנים טובים. זה כמובן יותר קשה מול קבוצות של 100 מיליון שקל תקציב. יהיה קשה, אנחנו נסבול, יש לחיפה הרבה כלים התקפיים טובים. נצטרך להיות בשיאנו".


רז שטיין עדיין בספק (אודי ציטיאט)

האם ההפסד מול כפ"ס היה משמעותי? "אני לא חושב, זה חלק מעונה שלמה של משחקים. היו משחקים שחשבנו שיהיה לנו יותר קשה וניצחנו. אני מאוד שמח מהדרך שהשחקנים שיחקו מול כפ"ס למרות ההפסד ושואב מזה הרבה עידוד, חוץ מ-10 הדקות הראשונות. נמשיך להתקדם ולהצליח, אנחנו במגמת שיפור אדירה וטובה".

האם ינסו לשחק כמו הפועל אום אל פאחם מול הירוקים: "אני לא מסתכל על מה אום אל פאחם עשו. נצטרך לעשות עבודת הגנה טובה מאוד ולמצוא פתרונות לחלק הקדמי. נצטרך להיות גם פקטור בהתקפה כי אי אפשר להתגונן 90 דקות. תמיד קשה מול מכבי חיפה בסמי עופר, אבל נגיע מוכנים".


"אני לא מסתכל על מה אום אל פאחם עשו" (מאור אלקסלסי)

חלון ההעברות של ינואר: "ינואר זה חלון הזדמנויות נהדר לקבוצה, שחקנים באים והולכים. אנחנו רוצים לשדרג את הקבוצה ונעשה את זה. אמרתי לשחקנים בתחילת העונה שתהיה לנו קבוצה חזקה שתתמודד שווה בשווה בליגה ואמרתי להם את זה גם לפני כמה ימים. נעמיד קבוצה טובה לחלק האחרון של השנה".

האם יש קושי למצוא ישראלים? "יש בעיה עם זה, במיוחד בחלק הקדמי, שזה החלק שאנחנו רוצים לחזק. ההגנה מתייצבת בצורה טובה בחודשים האחרונים, אם זה זרים ואם זה ישראלים. נצליח למצוא את הרכש הנכון בשבילנו. יש תקציב מוגבל לנס ציונה. אנחנו לא רוצים להגיע לגירעונות מצד אחד ומצד שני רוצים להישאר בליגה. כולם יודעים במועדון שההישארות בליגה היא הדבר הכי חשוב ולכן כולם עושים מאמץ להביא כספים, גם ראש העיר. כששחקנים הולכים מתפנה תקציב להביא שחקנים אחרים. העניין הוא שצריך קודם כל למצוא את השחקנים המתאימים לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי