צפו בתקציר: קוקו העניק לכפ"ס 0:1 קריטי על נס ציונה וסיפק רגע משעשע

בנג'מין קוקו
בנג'מין קוקו | דני מרון

אחרי בצורת שנמשכה 1,458 דקות, החלוץ הכריע את קרב התחתית במושבה עם שער הבכורה שלו העונה בליגה וחגג עם שלט בו ביקש סליחה מהאוהדים. קבוצתו של עמיר תורג'מן צנחה מתחת לקו האדום

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל רעננה הדהימה את הפועל באר שבע וסיבכה את התחתית עוד יותר, הפועל כפר סבא גירדה הערב (ראשון) 0:1 קריטי בקרב על שש נקודות נגד סקציה ציונה במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. מי שהכריע את ההתמודדות שלא התעלתה לרמה גבוהה היה דווקא בנג'מין קוקו החלוץ, ששבר בצורת בת 1,458 דקות ומצא את הרשת לראשונה העונה בתזמון מושלם מבחינתו ומבחינת קבוצתו. 

כפר סבא פתחה את המשחק בסערה ותשע דקות מן הפתיחה היא גם באה על שכרה, כשקוקו נגח מקרוב לרשת לאחר עבודת הכנה נהדרת של בובקאר טראורה הפעלתן. החלוץ הנרגש רץ במהירות לספסל, אסף שלט שהוכן על ידו מראש ורץ לעבר הקהל הירוק שעשה את דרכו לאצטדיון המושבה עם הכיתוב "אני מצטער שהשער הגיע רק עכשיו".

מאותו רגע נס ציונה השתלטה על המשחק, אך לא הייתה מספיק תכליתית בחלק הקדמי והתוצאה נשמרה עד הסיום. אחרי הניצחון הגדול על בני יהודה במחזור שעבר, החבורה של עמיר תורג'מן ירדה מתחת לקו האדום וכבר ביום שבת הקרוב היא תקווה להתאושש בסמי עופר מול מכבי חיפה (17:30, שידור ישיר בערוצי ספורט1).

מנגד, כפר סבא עצרה כדור שלג בדמות ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות וטיפסה למקום ה-12, כששתי נקודות מפרידות בינה לבין נס ציונה שניצבת כאמור במקום שמוביל בסיום העונה לליגת המשנה. במחזור הקרוב (שני ב-19:00) אופיר חיים וחניכיו יארחו את בני יהודה וינסו לחבר שני ניצחונות רצופים לראשונה העונה.

 
הופעה שהוא יעדיף לשכוח. מוסא מאזו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי