שרידן דחה הצעה נוספת מהפועל חיפה, סילבסטר יגיע

קיליאן שרידן
קיליאן שרידן | אריאל שלום

במועדון רוצים לחזק את החוד תוך שבוע ולאור סירובו של חלוצה של ק"ש - יהיה זה שחקן אשדוד שעלה כאופציה לפני שבועיים. מלול וסרדל יחזרו לסגל נגד אשדוד, סירושטיין יערוך בכורה. סילבס: "הזדמנות להוכיח"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה, שהתדרדרה עד למקום השמיני בטבלה בעקבות ארבעה הפסדים רצופים, מקווה להיחלץ מהמשבר הקשה שעובר עליה כאשר תארח בשבת (14:45, שידור ישיר בספורט4) את מ.ס אשדוד. מעבר למומנטום השלילי, בקבוצה ממשיכים לעסוק בבעיות הרפואיות. גל אראל ובן והבה סיימו את העונה ואילו הבלם ניסו קפילוטו יחזור רק בעוד חודש. בינתיים, בקבוצה מיהרו להחתים את מיקי סירושטיין שעשוי לפתוח כבר בשבת ולרשום הופעת בכורה.  חוזהו של הבלם אושר ברשות לבקרה התקציבית ובמועדון ממתינים לקבלת השחרור הבינלאומי מהקבוצה התאילנדית בה שיחק. ההסכם הוא עד תום העונה עם אופצייה לעונה נוספת. עוד בשורות טובות הגיעו מכיוונם של המגן דור מלול והקשר לירן סרדל שנעדרו בשבועות האחרונים. השניים צפויים לחזק את ה-11 של הפועל חיפה.

סילבס אמר לקראת המשחק: "זה משחק קשה, היריבה נמצאת במגמת שיפור. אין ספק שאנחנו מגיעים אחרי תקופה לא פשוטה וזאת הזדמנות של השחקנים להוכיח את עצמם. לגבי מועד ההעברות – אנחנו בודקים מספר אופציות וכבר שמחים שצירפנו את סירושטיין. אני מקווה שהוא יעזור לנו כבר במשחק הקרוב".

במועדון מתכוונים לחזק את החלק הקדמי בחלון ההעברות כאשר אמרי וולשמן המאכזב יעזוב. בצוות המקצועי רצו לצרף את חלוץ עירוני קריית שמונה, קיליאן שרידן שאף קיבל מספר הצעות כספיות שונות, אך לאחר סירבו להצטרף הוחלט במועדון לעבור לאופצייה אחרת – חלוצה של מועדון ספורט אשדוד, יאקוב סילבסטר, שיצטרף לקבוצה לאחר המשחק בין הקבוצות.

רוסלן ברסקי. במועדון מקווים שיחזור (אריאל שלום)

כפי שפרסמנו, במועדון חשבו על האפשרות לצרפו כבר לפני שבועיים אך היה קיים חשש שהחלוץ חלוד משום שלא שיחק הרבה העונה, ולכן העדיפות הייתה לצרף את שרידן. לבסוף, לאור הנסיבות, הוחלט לצרף את סילבסטר שכבש שער והוסיף בישול נוסף ב-419 דקות. מעבר לכך, במועדון מחכים להחלטה של מכבי תל אביב בעניינו של הקשר רוסלן ברסקי אותו רוצים לראות בכרמל חוזר לקדנציה נוספת במועדון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי