דיווח: מויס לוחץ להחתים את דאבור, ספורטינג ירדה מהפרק

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Quality Sport Images / Contributor

המנג'ר החדש של ווסטהאם רוצה להפוך את הישראלי להחתמה הראשונה שלו, כשמערכת היחסים שנרקמה עם סביליה לאחר העברת צ'יצ'ריטו תסייע. המחיר הבהיל את הפורטוגלים

(גודל טקסט)

הדיווחים בנוגע לעתידו של מואנס דאבור ממשיכים לזרום בקצב מסחרר. היום (ראשון) פורסם כי דייוויד מויס, שמונה לאחרונה למנג'ר ווסטהאם, רוצה להפוך את חלוץ סביליה להחתמה הראשונה שלו בשורות הפטישים. שחקן התקפה נוסף שהוזכר כמועמד להצטרף לקבוצה הלונדונית הוא אוליבייה ז'ירו בן ה-33, שלא זוכה לקרדיט מפרנק למפארד וצפוי לעזוב את צ'לסי.

בחזרה לדאבור. בספרד נכתב שסביליה לא מוכנה בשום אופן להשאיל והציבה תג מחיר של בין 15 ל-20 מיליון עבור הישראלי, שכידוע לא מתאים לסגנון המשחק של המאמן ז'ולן לופטגי ולא נמצא בתוכניות המקצועיות להמשך העונה. ווסטהאם, כך על פי אותו דיווח, ממש לא מתרגשת מכמות המחזרות אחר חלוץ האנדלוסים ומבינה כי יש לה את המשאבים הנדרשים על מנת לרכוש את השחקן ששוויו, על פי האתר 'transfermarkt', הוא עשרה מיליון יורו – סכום מזערי עבור קבוצת פרמיירליג.

דבר נוסף שעומד לזכותה של ווסטהאם ועשוי לסייע לה לצרף את דאבור זו מערכת היחסים בינה לבין סביליה, שכזכור השלימה רק לפני כארבעה חודשים את רכישת החלוץ חאבייר הרננדס שחתם בשורותיה תמורת כשמונה מיליון יורו. צ'יצ'ריטו אמנם לא עמד עד כה בציפיות הגבוהות, אך בספרד טוענים שלאנדלוסים אין שום כוונה לוותר עליו והוא ימשיך להילחם על מקומו בניגוד לדאבור, בו כאמור הצוות המקצועי לא מאמין.

מי שככל הנראה ירדה מהאפשרות להחתים את דאבור היא ספורטינג ליסבון, שקיוותה לצרף את החלוץ בהשאלה ונותרה מחוץ למירוץ בעקבות תג המחיר שהציבה סביליה. קבוצות נוספות שנמצאות בתמונה הן בורדו הצרפתית אותה מאמן פאולו סוזה, הרטה ברלין הגרמנית ובשיקטאש הטורקית, שאוהדיה כבר החלו להפעיל מכבש לחצים והציפו את עמוד האינסטגרם של חלוץ נבחרת ישראל במטרה לשכנע אותו להצטרף.


היעד הבא אנגליה? מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי