עיר ללא הכרעה: 2:2 בין ברצלונה לאספניול בדרבי

לואיס סוארס
לואיס סוארס | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

למרות יכולת רעה של אלופת ספרד אצל היריבה העירונית, שערים של סוארס ו-וידאל השלימו מהפך, אך וו-ליי הסיני קבע חלוקת נקודות בדקה ה-88. לופס העלה את ה"פריקוס" ליתרון בדקה ה-23, דה יונג הורחק

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה הספרדית הוליד הערב מפגש קצוות פיקנטי במיוחד, כשמוליכת הטבלה ברצלונה סיימה ב-2:2 ושמטה שתי נקודות בדרבי הלוהט של העיר אצל אספניול, שנותרה במקום האחרון. הקבוצה בכחול-לבן הייתה טובה יותר במהלך המחצית הראשונה, ובעזרת הרבה מאוד התלהבות גם עלתה ליתרון ראשונה במשחק, אך שערים של לואיס סוארס וארתורו וידאל הפכו את הקערה, וו-ליי הסיני כבש לקראת הסיום וקבע חלוקת נקודות. פרנקי דה יונג הורחק.

בארסה עלתה למשחק ללא השוער מאר-אנדרה טר שטגן הפצוע, ובמקומו פתח נטו הברזילאי. ליאו מסי, לואיס סוארס ואנטואן גריזמן שמרו על מקומם בחוד, אך מי שהייתה הקבוצה העדיפה היו ה"פריקוס", במשחק הבכורה של אבלרדו על הקווים. 23 דקות של לחץ מאסיבי הספיק כדי לתפוס את ההגנה של ברצלונה לא מוכנה, כשמארק רוקה הגביה כדור חופשי, אותו נגח דויד לופס לשער.

שחקני הבלאוגרנה נראו רע מאוד גם לאחר שספגו שער יתרון. מסי היה השחקן היחידי שאיים על השער של דייגו לופס במחצית הראשנה, אך גם הוא לא היה מסוכן מספיק. בפתיחת החצי השני ארנסטו ואלוורדה שלף את וידאל מהספסל, וכמו בהרבה משחקים העונה, הצ'יליאני הצליח לעשות את השינוי.


וידאל חוגג עם חבריו לקבוצה. הביא את השינוי במשחק (Alex Caparros/Getty Images)

בדקה ה-50 ג'ורדי אלבה זיהה פריצה של סוארס בעומק הרחבה של אספניול, מסר לו בתזמון מושלם והחלוץ מאורוגוואי קבע שוויון בנגיעה אלגנטית. תשע דקות לאחר מכן בארסה השלימה מהפך במשחק, כשהפעם סוארס נכנס לתפקיד המבשל, הרים לעבר וידאל שנגח בעוצמה חזקה מאוד לרשת.

בניגוד למהלך המשחק, כרבע שעה לסיום אלופת ספרד אפשרה ליריבתה העירונית לחזור למשחק, זאת לאחר שפרנקי דה יונג ספג כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-88 החיסרון המספרי על המגרש עשה את שלו, כאשר וו-ליי הסיני, שנכנס כמחליף, קיבל מסירה מבריקה ממתיאס ורגאס ומצא את הפינה של נטו בבעיטה שטוחה מזווית קשה.


נקודה יקרה של אספניול בדרבי (PAU BARRENA/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי