חזר לקדנציה שנייה: ג'ו אלכסנדר חתם בהפועל חולון

ג'ו אלכסנדר
ג'ו אלכסנדר | באדיבות הפועל חולון

לאחר שנה וחצי בטורקיה ובצרפת, הסנטר בן ה-33 ישוב ללבוש את המדים הסגולים ויחזק את הסגל עד תום העונה בעקבות הפציעה של האוול. המאמן סטפאנוס דדאס: "שחקן שמתאים לפילוסופיה שלי, שמח על הצטרפותו"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

ג'ו אלכסנדר חוזר להפועל חולון. אלכסנדר (2.03), שחגג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-33, שוחרר לאחרונה מלה פורטל הצרפתית והיום (ראשון) הוא חתם עד תום העונה בשורות הקבוצה שלפני שלוש עונות (עונת 2017/18) היה מכוכביה כל הדרך לזכייה בגביע המדינה. הסנטר יהיה בסגל הקבוצה כבר במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל אילת. 

מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס, התייחס להחתמה: "אני שמח שג'ו מצטרף אלינו, הוא שחקן שמתאים לפילוסופיה שלי ובמקביל מוכר וידוע במשפחת הפועל חולון. המהלך הזה מעיד, פעם נוספת, על המאמצים שעושה ההנהלה העונה במטרה להחזיר את הקבוצה למקום שהאוהדים שלנו מצפים לו".

שלמה אייזיק, בעלי חולון, מסר: "מאז הצטרפותו של ג'ו לפני שנתיים נוצרה מערכת יחסים מאוד מיוחדת ביני לבינו. לאורך כל הזמן שמרנו על קשר וכבר בעונה שעברה רציתי שג'ו ימשיך במועדון לעונה נוספת אך לצערי תנאי הסף לא איפשרו זאת. גם בעונה הנוכחית רצינו שג'ו יצטרף אך נתקלנו בהתנגדות מצידו של המאמן הקודם של הקבוצה. בשבוע האחרון, לאחר שעזב את קבוצתו הצרפתית לה פורטל, נוצרה שוב הזדמנות להחתמתו, הזדמנות שלשמחתי הרבה הצליחה. אני מאמין שג'ו יתרום ויוסיף לנו המון, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מורלית. אני מאחל לג'ו ולנו בהצלחה במשימות העומדות עדיין לפנינו העונה בליגה ובאירופה".


ייכלל בסגל כבר נגד הפועל אילת. ג'ו אלכסנדר (עדי אבישי)

לחולון יגיע אלכסנדר בעקבות הפציעה של ריצ'ארד האוול והחולשה של הקבוצה בצבע. מדובר בחיזוק משמעותי לקבוצה של היווני סטפאנוס דדאס, שנחלה אתמול בבירה את הפסד הליגה השישי שלה ב-11 משחקים. אלכסנדר, שבעברו היה שותף לזכייה בשלושה גביעי מדינה עם מכבי ת"א, בה שיחק בשתי קדנציות, עבר לאחר הקדנציה הראשונה בחולון לבשיקטאש הטורקית, שם סבל מעליות ומורדות ביחסיו עם המאמן דושקו איבנוביץ'.

אלכסנדר, ששיחק ב-NBA במדי מילווקי באקס ב-2008, קלע בעונה בצרפת 12 נקודות בממוצע למשחק והוריד 7 כדורים חוזרים, אך לא יכול היה לסייע לקבוצתו שנעלה את הטבלה בארצה עם שני ניצחונות ב-13 משחקים. בקריירה הארוכה שלו שיחק בין היתר גם בשיקגו בולס, סמרה מרוסיה, דינמו ססארי ועוד. בחולון יחבור אלכסדר לריצי הוואל, וטי ג'יי קליין הסנטרים של נבחרת ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי