איביץ': "המשחק בחיפה לא יותר חשוב", חיים: "מה טוב? שהמשחק נגמר"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א התעקש כי המשחק נגד הירוקים לא יהיה שונה מהשאר ("מכבדים את כל הקבוצות) ולא יצא מגדרו למרות 0:4 על כפר סבא: "זה נורמלי". יונתן כהן: "מאוכזב שהבקעתי רק גול אחד". מאמן המפסידה: "חסרה איכות"

(גודל טקסט)

רק לפני שבוע הודחה מכבי תל אביב בבושת פנים מגביע המדינה, אחרי שספגה מהפך מהפועל אום אל פאחם, אבל בחלוף שבעה ימים בלבד נראה שהצהובים שכחו מהר מהמכה הקשה שספגו ולאחר 0:3 חד צדדי נגד בני יהודה ביום שלישי האחרון, היום (שבת) הגיע 0:4 מוחץ על הפועל כפר סבא.

למרות תצוגה של ארבעה שערים מצד קבוצתו, המאמן ולדימיר איביץ' לא יצא מגדרו, כרגיל: "אני יודע למה הקבוצה מסוגלת, זה נורמלי עבורנו שנשחק כמו במחצית השנייה ונייצר מצבים. היריבה אמנם הייתה עם שחקן פחות, אבל זה היה משחק טוב וגם במחצית הראשונה שלטנו בקצב. לא קל לשחק במזג האוויר הזה כמו שעשינו היום, היו לנו שניים-שלושה מצבים במחצית הראשונה למרות שכבשנו רק פעם אחת, וגם מנענו מהם מתפרצות, שזה היה חשוב. אחרי שכבשנו את השני הם נותרו בעשרה שחקנים והיו לנו יותר מרווחים".

על כך שהצהובים התאוששו מההדחה מהגביע, ועל קרב הצמרת שצפוי להם נגד מכבי חיפה במחזור הבא, הסרבי אמר: "ימים רעים קורים, אני לא רוצה לדבר על זה. צריך להסתכל קדימה. האם זו הייתה הכנה טובה לחיפה? בכל משחק משחקים על 3 נקודות. זה לא משחק יותר חשוב, השחקנים שלי צריכים לכבד את כל קבוצות".


"המשחק נגד חיפה לא יותר חשוב". איביץ' (אריאל שלום)

היכולת של שחקני ההתקפה: "הם עשו את העבודה שלהם, הם משחקים במכבי תל אביב ואם אתה שחקן התקפה במכבי, אתה צריך לתת 100 אחוז ובדרך כלל גם להבקיע שערים".

שמר על אותו הרכב משחק שני רצוף: "כל השחקנים שלי משחקים עד עכשיו, אני מאמין שיש לנו את הסגל הכי עמוק בישראל ואני לא מכיר אחד שלא שיחק. אנחנו משתמשים בהרבה שחקנים, נותר לנו מפעל אחד וקשה לתת לכולם דקות".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בסיום (אריאל שלום)
שחקני מכבי תל אביב חוגגים בסיום (אריאל שלום)

יונתן כהן התייחס להתאוששות של קבוצתו בשבוע החולף, אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון: "לא חושב שאלה היה ימים פחות טובים, יש עליות וירידות לכל קבוצה. שמח שחזרנו לנצח והפנים קדימה".
 
 
כמות גבוהה של שערים ומצבי הבקעה: "זה מה שאנחנו מכוונים אליו, בשבועות הראשונים שיחקנו פחות טוב ועדיין ניצחנו, שמח שעכשיו מגיעים ליותר מצבים ומנצלים אותם, כיף לנצח ככה".
 
 
היכולת הטובה שלו לאחרונה: "מרגיש מצוין, בכושר טוב. מה שהיה זה חלק מהכדורגל, המאמן קובע ומחליט ואני מקבל הכל, הכל בסדר. אני מעדיף שלא להתייחס למשחקים שבהם לא נכללתי בסגל, זה מאחוריי. שמח שאני משחק, כובש, עוזר לקבוצה לנצח ושמח שניצחנו".
 
 
על כך שהוא מוכיח לאיביץ' שמקומו בהרכב: "האמת שאני מאוכזב כי הגעתי ליותר מדי מצבים והבקעתי רק גול אחד, אבל נסתפק שער ובישול הפעם".
 
 
לסיום, כהן שידר בדיוק על אותו תדר עם מאמנו, כשדיבר על קרב הצמרת נגד מכבי חיפה במחזור הבא: "זה עוד משחק בשבילנו, הוא לא יכריע שום דבר לגבי האליפות. צריכים לבוא מרוכזים אבל כרגע אנחנו פה, ניצחנו, שמחים, נתאושש ויש זמן עד למשחק הבא".


"הסתפק" בשער ובישול. יונתן כהן (אריאל שלום)

בצד המפסיד, אופיר חיים סיכם משחק נוסף שבו הקבוצה שלו יצאה שוב ללא נקודות: "זה לא רק בלי נקודות, אני מאוד מאוכזב מהמשחק שלנו למרות שלמשך רבע שעה עד ההרחקה, הרגשתי את הקבוצה טוב. אבל זה לא היה נראה טוב ואני מצפה להרבה יותר".

מה צריך לקרות כדי שכפר סבא תנצח: "חסר לנו הרבה ביטחון וגם איכות, אמרתי את זה לא פעם. חסרים שחקנים שיעשו הבדל בחלק ההתקפי. התחלנו טוב את החצי השני עד ההרחקה המטושפת, עם 11 שחקנים קשה נגד מכבי אז בטח שגם עם 10".

היכולת הטובה של השוער יגאל בקר: "יגאל מוכיח שהוא טוב בכל פעם שהוא משחק. אמנם ספג 4 שערים, אבל אני עדיין מאוד גאה בו ויש לו עתיד מזהיר".

מה בכל זאת היה טוב: "שנגמר המשחק".

אופיר חיים. שמח שהמשחק נגמר (אריאל שלום)
אופיר חיים. שמח שהמשחק נגמר (אריאל שלום)

עוד באותו נושא: אופיר חיים, ולדימיר איביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי