צפו בתקציר: יונייטד המשיכה במומנטום עם 0:2 על ברנלי בחוץ

שחקני מנצ'סטר יונייטד
שחקני מנצ'סטר יונייטד | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

השילוב הפורה בין מרסיאל לראשפורד שוב העניק שלוש נקודות לשדים האדומים, שרשמו ניצחון שני רצוף. הצרפתי כבש בדקה ה-44 והאנגלי הוסיף את החותמת האחרונה בדקה ה-95. ביום רביעי: סולשיאר ושחקניו אצל ארסנל

(גודל טקסט)

יומיים בלבד לאחר שהביסה את ניוקאסל, מנצ'סטר יונייטד הגיעה הערב (שבת) לאצטדיון טרף מור והשיגה ניצחון שני רצוף – 0:2 על ברנלי. התקפת השדים האדומים הייתה פחות פורה משמעותית ביחס ליום חמישי האחרון, אך הצמד הקטלני מרסיאל את ראשפורד עשה את העבודה עבור קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר, שיצאה עם שלוש נקודות בדרך לעלות זמנית למקום החמישי בטבלת הפרמיירליג.

שני החלוצים, שהבקיעו שלושה מתוך ארבעת השערים של יונייטד במשחק הקודם, המשיכו בכושר הנהדר ומצאו את הרשת גם הפעם. אנתוני מרסיאל מעורב בעשרה שערים ב-13 המשחקים בהם פתח בהרכב האחרונה, עם שבעה כיבושים ושלושה בישולים והשילוב שלו עם מרקוס ראשפורד פורח, כאשר השניים הבקיעו יחדיו 20 שערים ב-16 הופעות משותפות ב-11. למרות שרשמה הערב את ניצחונה השמיני בלבד ב-20 מחזורים, מנצ'סטר יונייטד עדיין במאבק על הכרטיס לליגת האלופות וביום רביעי היא תנסה להמשיך במומנטום עם ניצחון נוסף, כשתתארח אצל ארסנל.

מאזנה של ברנלי במפגשים עם השדים האדומים רק החמיר, כאשר מאז אוגוסט 2009 הסגלגלים לא ניצחו אף משחק מתוך ה-10 שקיימו נגד יונייטד. החבורה של שון דייץ' נעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים ומדורגת במקום ה-13 בטבלה, אך במחזור הקרוב תהיה לה הזדמנות להתאושש נגד אסטון וילה שנמצאת מתחת לקו האדום.

שילוב פורה. ראשפורד ומרסיאל חוגגים (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)
שילוב פורה. ראשפורד ומרסיאל חוגגים (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

הרכבים
ברנלי: ניק פופ, ג'יימס טארקובסקי, בן מי, צ'רלי טיילור, פיל ברדסלי, ג'ף הנדריק (ג'יי רודריגס, 59), ג'ק קורק (רובי בריידי, , אשלי ווסטווד, דווייט מקניל, כריס ווד, אשלי בארנס (יוהאן גודמונסון, 68).

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, ברנדון וויליאמס, פרד, נמניה מאטיץ', דניאל ג'יימס, אנדראס פריירה (ג'סי לינגארד, 73), מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל (לוק שואו, 39).

סולשיאר. ניצחון שני רצוף לקבוצה שלו (Clive Brunskill/Getty Images)
סולשיאר. ניצחון שני רצוף לקבוצה שלו (Clive Brunskill/Getty Images)

מהלך המשחק
13 דקות לקח עד שהגיע האיום הראשון למסגרת. מרקוס ראשפורד ניגש לכדור חופשי רחוק יחסית מהשער ובעט בעוצמה, אך לאמצע המסגרת ולפופ לא הייתה בעיה להדוף. החלוץ היה עוד יותר קרוב שש דקות לאחר מכן, כשקיבל כדור שאנדראס פריירה מסר לו מצד ימין ושיגר בנגיעה מקו ה-16, אך נעצר בעמוד.

הלחץ נמשך ובדקה ה-34 וויליאמס הגביה מאגף שמאל לעבר ג'יימס, הניסיון של הוולשי נבלם על ידי שחקן יריב והריבאונד הגיע למרסיאל שבעט מקרוב, אך נעצר על ידי שלושה שחקני ברנלי שעמדו על קו השער. שתי דקות לפני ההפסקה האורחת שברה סוף סוף את השוויון, כשפריירה גרם לאיבוד כדור של טיילור ושלח את מרסיאל קדימה, הצרפתי לא התבלבל מול פופ ושלח את זה לרשת כדי לקבוע 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

הלחץ על השער עשה את שלו. מרסיאל וראשפורד חוגגים (Jan Kruger/Getty Images)
המשיך בכושר המצוין. מרסיאל חוגג את השער הראשון (Jan Kruger/Getty Images)

ברנלי התעוררה במחצית השנייה וניסתה למצוא את השוויון, אבל אף אחת מהקבוצות לא ייצרה מצבים מסוכנים עד הדקה ה-69, שבה ברדסלי בעט טוב מפתח הרחבה וסחט הצלה מדה חאה, שירד היטב אל הדשא והדף לקרן. עמוק בתוך תוספת הזמן, במהלך האחרון של המשחק, יונייטד יצאה למתפרצת מצד ימין וג'יימס שלח את ראשפורד לאחד על אחד מול פופ, האנגלי עקף את השוער באלגנטיות והבקיע ה-0:2 שחתם את תוצאת הסיום.

ביום רביעי: ארסנל. שחקני יונייטד חוגגים (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

ביום רביעי: ארסנל. שחקני יונייטד חוגגים (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי