ארטטה: "זה היה יותר טוב ממה שציפיתי". ראביו יגיע בהשאלה?

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Justin Setterfield/Getty Images

המאמן החדש של ארסנל התרשם משחקניו למרות ה-1:1 נגד בורנמות': "הם לא רגילים לשחק בקצב הזה, אני מרוצה מהגישה, מהתשוקה ומהמחויבות". אוזיל זכה למחמאות, באנגליה נטען כי הקשר הצרפתי בדרך ללונדון

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

עידן חדש החל בארסנל: מיקל ארטטה פתח אתמול (חמישי) את הקדנציה שלו על הקווים של התותחנים עם משחק חוץ אצל בורנמות', ולפחות בינתיים המאזן שלו נקי מהפסדים. זה לא היה רחוק, כמובן, ורק פייר אמריק אובמיאנג הציל אותו עם שער בדקה ה-63 שקבע 1:1 וחלוקת נקודות. משמעות התיקו בטבלה, אגב, היא שארסנל יותר קרובה לירידה מאשר לטופ 4. הקבוצה הלונדונית ניצחה משחק אחד בלבד ב-14 האחרונים, ואם זה לא מספיק – ביום ראשון היא מארחת את צ'לסי.

המצטיין על הדשא היה דווקא מסוט אוזיל, שמאז פיטוריו של אונאי אמרי זוכה לסוג של עדנה מחודשת בארסנל וניהל את מרכז המגרש כמו בימיו היפים. הקשר הגרמני, שהוחלף בדקה ה-75, זכה לציון 8 מ"סקיי ספורט" שם נכתב עליו: "מצא חללים ריקים במרכז השדה ויצר מצבי בעיטה ללקאזט ואובמיאנג". גם טוריירה וג'אקה זכו למחמאות, וכמובן אובמיאנג שכבש את שערו ה-12 העונה, שני רק לג'יימי וארדי.

ארטטה אמר בסיום המשחק: "אני מרוצה מהרבה דברים, ראיתי את הדברים שהתאמנו עליהם וקרו. אני לא שמח שלא ניצחנו, אבל באופן כללי יש לי על מה לשמוח. במונחים של גישה, תשוקה ומחויבות זה היה יותר טוב ממה שציפיתי. הם לא רגילים לשחק בקצב הזה".

ראביו. לא מקבל דקות ביובנטוס, יקבל בארנסל? (ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images)
ראביו. לא מקבל דקות ביובנטוס, יקבל בארנסל? (ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images)

"אני עדיין לומד דברים על השחקנים שלי", הוסיף המאמן הטרי, "על הדרכים לעשות אותם יותר בטוחים בעצמם כשהם עולים למגרש. המטרה היחידה שלי כרגע היא למצוא פיתרונות כיצד לתקוף טוב יותר ולהגן טוב יותר".

ארטטה הגיע על סף חלון ההעברות של ינואר, שייפתח ברביעי הקרוב, והוא מחפש לצרף חיזוק למועדון כבר בשבועות הקרובים. על פי "דיילי מייל", התותחנים ינסו לעשות מהלך בכיוונו של קשר יובנטוס אדריאן ראביו בניסיון להביאו בהשאלה. ראביו, שהגיע לאלופת איטליה בקיץ בהעברה חופשית, פתח רק בחמישה משחקים העונה – אפילו בופון שמשמש כשוער מחליף רשם יותר דקות ממנו – ולא מתאקלם היטב במדי הזברות.

שחקן שעתיד לעזוב את המועדון הוא מוחמד אלנני, שנמצא בהשאלה בבשיקטאש. סוכנו של השחקן המצרי סיפר כי הוא פנה לארסנל בבקשה להתיר את חוזהו, שמסתיים ב-2022, כיוון שממתינות לו הצעות מקבוצות אחרות. בין השאר, על פי הדיווחים באנגליה, מילאן מעוניינת בקשר. בתקשורת האנגלית נכתב כי אלנני יישאר בהשאלה בטורקיה עד סוף העונה גם אם קבוצה תרכוש את כרטיסו כבר בינואר. אלנני רשם 10 הופעות בליגה הטורקית ושש בליגה האירופית, ובישל שער אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי