בשורות רעות: אדן הזאר צפוי לחזור לשחק רק בסוף ינואר

אדן הזאר
אדן הזאר. סיכום העונה שלו בתמונה אחת | Soccrates Images / Contributor

לפי רשת "ABC" הכוכב הבלגי לא מצליח להתאושש מהפציעה ועדיין לא מתאמן עם כדור. בריאל לא יקחו סיכון עם הקשר שרשם רק 13 משחקים העונה. עוד בבלאנקוס: אודגור יחזור בקיץ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד יצאה לפגרת הנבחרות בטעם מר כשלא הצליחה לנצח בשלושת משחקיה האחרונים בליגה והיריבה ברצלונה פתחה פער של שתי נקודות בטבלה. הבלאנקוס שלטו במגרש אך התקשו לייצר מצבי הבקעה. בבירת ספרד חיכו בכיליון עיניים לחזרתו של אדן הזאר שנפצע לפני חודש במשחק נגד פריז סן ז'רמן, אלא שהם קיבלו בשורות רעות. לפי רשת "ABC" חזרתו של הקשר מתעכבת והוא יהיה כשיר רק בסוף ינואר או תחילת פברואר.

בקבוצה שמו כמטרה את חזרתו לקראת הסופרקופה הספרדי נגד ולנסיה לאחר הפגרה (8 בינואר) אך זה נראה לא ריאלי. הבלגי עדיין לא חזר להתאמן על כר הדשא כשהוא מסתפק באימונים בחדר כושר בלבד. במועדון לא חושבים אפילו על לקחת סיכון וימתינו עד שיהיה כשיר במאה אחוז. הגביע הזה אינו בראש סדר העדיפויות של המועדון וצריך לזכור שהבלגי כבר עבר פציעה בתחילת העונה ורשם 13 הופעות בלבד. חודש פברואר יהיה קריטי עבור הקבוצה של זינדין זידאן כשתפגוש את אתלטיקו מדריד וכן את מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות ולאחר מכן הקלאסיקו נגד ברצלונה. עם הזאר בפורמה טובה כבשו הבלאנקוס 20 שערים בשישה משחקים. הם מקווים שישוב.

עוד בבלאנקוס, בשער "אס" נכתב כי מרטין אודגור הכישרון הנורבגי יחזור לקבוצה כבר בחודש יוני. הקשר אמנם עבר בהשאלה לריאל סוסיאדד לשנתיים אם כי לאור היכולת הנפלאה שהפגין בחצי העונה עד עתה, והיחסים הטובים בין המועדונים – ריאל תחזירו כבר בתחילת 2020/21. "מהרגע שעזב – היה ברור לנו שיחזור", אמרו בריאל מדריד. נשיא המועדון פלורנטינו פרס אמר בראיון ל-"Onde Cero" כי "בעוד שנתיים הוא יהיה הכוכב של ריאל מדריד". העונה רשם אודגור 16 משחקי ליגה בהם כבש ארבעה שערים ובישל עוד חמישה. 

צריך לזכור כי לוקה מודריץ' מסיים את חוזהו בריאל מדריד בתום העונה ולפי ההערכות לא ימשיך. גם לגבי חאמס רודריגס שמסיים את חוזהו ב-2021 וייתכן שהמועדון יעדיף למכור אותו וכן לגבי איסקו (מסיים את חוזהו ב-2022) המצב דומה.

 

עם או בלי קשר לנורבגי, ב"מארקה" נכתב על שינוי המדיניות של ריאל מדריד בעשור האחרון כאשר צירפה לא פחות מ-24 שחקנים עד גיל 23 בעלות של 338 מיליון יורו (לעומת ברצלונה שהשקיעה בשחקנים הצעירים 422.4 מיליון יורו). מסוט אוזיל היה הראשון כשהצטרף בקיץ 2010 בתמורה למחיר של 15 מיליון יורו. חאמס רודריגס שנרכש בתמורה ל-75 מיליון יורו בקיץ 2014 היה היקר ביותר (75 מיליון יורו) ורפאל וראן שיחק הכי הרבה משחקים מאז (296). אודגור, אגב, היה הצעיר ביותר כששיחק כבר בגיל 16 במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי