מכה לריאל מדריד: אדן הזאר יחמיץ את הקלאסיקו

אדן הזאר
אדן הזאר | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

על אף הערכות ראשוניות על כך שהבלגי, שנפצע נגד פ.ס.ז', ייעדר לעשרה ימים בלבד, בדיקה נוספת אבחנה אצלו שבר מזערי בקרסול ופסלה אותו מהשתתפות במפגש עם ברצלונה בקאמפ נואו. גם מרסלו בספק

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בשורות רעות מאוד לריאל מדריד: על אף ההערכות הראשוניות, לפיהן אדן הזאר היה אמור לשוב לסגל לקראת הקלאסיקו הגדול נגד ברצלונה, היום (חמישי) פורסם בספרד כי הבלגי לא יתייצב לביקור בקאמפ נואו לאחר שאובחן אצלו שבר מזערי בקרסולו הימני, שעלול להשבית אותו עד 2020. הפציעה מגיעה בתזמון מאכזב מאוד מבחינת הכוכב, שהיה במגמה חיובית בהופעות האחרונות שלו.

כזכור, הזאר נפגע במפרק במהלך המשחק נגד פריז סן ז'רמן בשבוע שעבר ובמועדון חשבו כי מדובר במכה בלבד, שממנה הקיצוני היה אמור להתאושש תוך פרק זמן של כעשרה ימים. אך לאחר שהבחינו במדריד בכך שהשחקן לא התקדם בתהליך ההחלמה והמשיך להזדקק לקביים מספר ימים לאחר הפגיעה, החליטו להעביר אותו בדיקות נוספות ובהן התגלה כי הוא סובל מפציעה שתמנע ממנו לשחק במשחק הגדול ביותר בליגה הספרדית.

היעדרותו של הבלגי תיאלץ את זידאן לחשב מסלול מחדש בתכנון המערך שלו לקראת קרב הצמרת, שבו תהיה לריאל מדריד הזדמנות לעלות לפסגה על חשבון היריבה המושבעת, אם הדבר לא יקרה שני המחזורים שישוחקו לפני כן. בעיה נוספת מבחינת המאמן הצרפתי, היא שגם מרסלו בספק להתמודדות בגלל פציעה בשריר הסוליה. ב"מארקה" טוענים כי המאמן עשוי לבחור במערך 4-4-2 שיכלול את גארת' בייל לצד קארים בנזמה בחלק הקדמי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי