זידאן השלים רצף חסר תקדים, ראמוס שבר את השיא ההופעות

זינדין זידאן
זינדין זידאן | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

ה-0:0 נגד ברצלונה הפך את הצרפתי למאמן הראשון בתולדות ריאל מדריד שסוגר חמישה ביקורים רצופים בקאמפ נואו ללא הפסד. הבלם קבע שיא הופעות בקלאסיקו בצד של הבלאנקוס. והיה גם נתון מביך לשתי הקבוצות

(גודל טקסט)

בניגוד לרוב המפגשים בין ברצלונה לריאל מדריד, הפעם הקלאסיקו לא עמד בציפיות. לראשונה מזה 17 שנים אף קבוצה לא כבשה ושוויון הנקודות בין הקבוצות בראש הטבלה לא נשבר. אבל גם משחקים מהסוג הזה לא רואים כל יום בין שתי הענקיות של הכדורגל הספרדי ואפילו בערב אפרורי, מספר שחקנים ראשיים בהצגה רשמו ציוני דרך מכובדים. המספרים לפניכם:

5 – זינדין זידאן הוא המאמן הראשון בהיסטוריה של ריאל מדריד שלא מפסיד בחמשת המשחקים הראשונים שלו בקאמפ נואו. הצרפתי ניצח פעמיים ורשם שלוש תוצאות תיקו.

6 – אנסו פאטי, ששיחק בקלאסיקו בגיל 17 ו-48 ימים, הוא השחקן השישי הכי צעיר שהופיע במעמד הגדול והצעיר ביותר מאז 1941.

7 – ברצלונה השוותה את השיא שלה עם שבעה משחקים רצופים ללא הפסד במפגשים עם היריבה המושבעת בכל המסגרות.

8 – כרטיסים צהובים חילק השופט הרננדס-הרננדס בקאמפ נואו. לשם השוואה, שתי הקבוצות צברו יחד שש בעיטות למסגרת.

18 – לראשונה מזה 18 משחקים בכל המפעלים, ריאל מדריד הצליחה לשמור על שער נקי בקאמפ נואו. הפעם האחרונה עד היום הייתה בדצמבר 2007, אז איקר קסיאס לא ספג וריאל ניצחה משער של ז'וליו בפטיסטה.

49 – משחקים (16 שנה) עברו מאז התיקו המאופס האחרון בקלאסיקו, שהתרחש גם הוא בקאמפ נואו – בעונת 2002/03 במשחק בו ראש של חזיר נזרק מהיציע של בארסה  לעבר לואיס פיגו.

43 – סרחיו ראמוס רשם את ההופעה ה-43 שלו נגד ברצלונה, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה, כשהוא חולף על פני שחקני העבר של ריאל מדריד, פאקו חנטו ומנואל סאנצ'ס.

25 – ראמוס הוא גם שיאן הכרטיסים בקלאסיקו, אחריו נמצא פרננדו היירו עם 20 כרטיסים, פפה עם 15. בברצלונה סרחיו בוסקטס וקרלס פויול צברו את הכמות הגבוהה ביותר, 13.

42 – ליאו מסי, במשחקו ה-42 בקלאסיקו, השתווה לצ'אבי בתור שיאן ההופעות של ברצלונה במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי