אבוקסיס: "אנחנו נראים קטסטרופה". רפואה: "אין מאושר ממני"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה לא היה מרוצה לאחר ה-2:1 בקריית שמונה: "זו לא הקבוצה שאנחנו רגילים להיות, זה היה המשך ישיר למשחק נגד הפועל חיפה". המאמן המנצח הוסיף: "התוצאה משקפת, חייבים המשכיות"

(גודל טקסט)

כמה נזיל משחק הכדורגל, רק לפני כשבועיים בני יהודה השיגה ניצחון גדול באצטדיון טרנר, בעוד קריית שמונה לא הצליחה לצאת מרצף ההפסדים. אולם, מאז הקבוצה הצפונית יצאה לדרך חדשה והערב (שבת) השיגה 1:2 ביתי ורשמה ניצחון שני ברציפות. בני יהודה מנגד, שנראתה רע מהרגיל צברה נקודה אחת בלבד בשלושת המחזורים האחרונים, אבל דווקא היכולת צריכה להדאיג אותה הרבה יותר מהתוצאות.

המאמן המפסיד יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "המחצית השנייה הייתה אחרת, הגענו למצבים, שיחקנו, והיינו מעט חשופים מאחור. אבל זה לא הקבוצה שאנחנו רגילים להיות, זה המשך ישיר מהשחק נגד הפועל חיפה, מהרגע הראשון ראיתי שאנחנו עושים טעות אחרי טעות. עדיין מוקדם לקבוע זה רק שני משחקים, עברנו לקו של ארבעה בהגנה ואנחנו נותרו חשופים. בשני המשחקים האחרונים אנחנו נראים קטסטרופה".

קובי רפואה הוסיף: "במחצית הראשונה שיחקנו כמו שאני רוצה, ובמחצית השנייה קיבלנו גול של 'צעירים' מה שנקרא, אבל כיף שאפשר לתקן. אפילו שנראינו פחות טוב בחצי השני הגענו לשלושה או ארבעה מצבים, התוצאה משקפת. שחקני כדורגל צריכים ביטחון וזה מה שעשינו בכל התקופה שלי פה, ואני שמח שהמובילים נראו טוב וזה השפיע על הצעירים, חשוב מאוד ליצור המשכיות, ניצחנו פעמיים ואנחנו מסובכים בתחתית. אבל בסופו של דבר, אין מאושר ממני".


קובי רפואה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי