פדרו: "אשמח לחזור לברצלונה, הלוואי שזה יהיה אפשרי"

פדרו
פדרו | Chris Brunskill/Getty Images

אחרי ארבע עונות וחצי בצ'לסי, הספרדי דיבר ברדיו קטאלוניה על הרצון לשוב לקבוצה נעוריו: "כולם יודעים מה אני מרגיש כלפי המועדון, בו צברתי חוויות רבות. מודע לכך שזה לא יהיה פשוט"

קבוצות: ברצלונה צ'לסי
(גודל טקסט)

פדרו נחשב לאחד השחקנים הגדולים ביותר של ברצלונה בעשור האחרון, הספרדי היה שותף לשלוש זכיות בליגת האלופות והפך בשנת 2009 לשחקן הראשון בכדורגל האירופי שכבש בשישה מפעלים שונים בשנה אחת. בקיץ 2015 עזב את בארסה לצ'לסי ובה משחק עד היום, אך הודה ברדיו קטאלוניה כי אשמח לחזור לאקסית.

"זו אופציה שתמיד קיימת והלוואי שזה יהיה אפשרי", אמר פדרו והוסיף: "כולם יודעים מה אני מרגיש עבור המועדון ואשמח לחזור, תמיד אמרתי את זה. יש לי חיבה מיוחדת למקום, בו צברתי חוויות רבות. הייתי כאן הרבה שנים ותמיד הרגשתי אהוב מאוד על ידי כולם".

במהלך תקופתו בצ'לסי זכה בשלושה תארים: אליפות, גביע ובליגה האירופית, אך העונה מתקשה להשתלב בסגל של פנרק למפארד כאשר צבר ארבע הופעות בלבד. הספרדי סיפר כי לא יהיה קל לשוב לברצלונה: "אני לא יודע אם זה יהיה תלוי במאמן או בנשיא. אני מודע לכך שלא יהיה לי קל לחזור, אך ברור שזה אפשרי".

בברצלונה פדרו רשם 321 הופעות בכל המסגרות וכבש 99 שערים והוסיף 62 בישולים. בנוסף לשלושת גביעי ליגת האלופות, עם הקבוצה זכה בחמש אליפויות ספרד, שלושה גביעים ושישה סופר קאפ ספרדיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי