ראמוס: "אפשר להכין כדור זהב למסי ורונאלדו ואחד נוסף לכל היתר"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor

קפטן ריאל התראיין וסיפר גם על המורשת שלו: "ההצלחה לא מקרית. אני גאה, זה לא רק להגיע אלא להישאר זמן רב. השער נגד אתלטיקו היה בלתי נשכח". וגם: זידאן, הקלאסיקו, העתיד והיורש

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה העונה, כשהיא נמצאת בשוויון נקודות עם ברצלונה בפסגת ספרד ומתחילה לאט לאט בהכנותיה לקלאסיקו. חלק מהשיפור ביכולתה הגיע בזכות הקפטן סרחיו ראמוס שגם בגיל 33 לא נח לרגע, לא בקבוצה ולא בנבחרת. הקפטן שיחק ב-19 מ-20 המשחקים של הבלאנקוס העונה, כשאת ההפסד נגד פ.ס.ז' הוא החמיץ בגלל השעייה. הבלם דיבר בכנות אופיינית בתוכנית הטלוויזיה "TUDN" עם כוכב העבר איבן זמורנו. הוא דיבר על עתידו, המורשת בריאל מדריד, הקלאסיקו וכדור הזהב.

על כדור הזהב: "הם יכלו להכין כדור זהב אחד לכריסטיאנו רונאלדו או ליאו מסי ולתת לכולם לבחור, ועוד אחד לשחקנים האחרים. זה יהיה טוב יותר לכדורגל". ראמוס לא הסתיר בעבר את רצונו להיות שחקן ההגנה הראשון שזוכה בפרס היוקרתי מאז פאביו קנבארו ב-2006, אך זה טרם קרה.

המורשת שלו במדריד וליגת האלופות: "אני מרגיש גאה כי בסופו של דבר אף אחד לא נתן לי שום דבר. מאחורי כל ההישגים עומדת עבודה קשה ומתמשכת, הקרבה, מסירות וקביעות. זה לא רק להגיע לריאל מדריד אלא להישאר. יש הרבה דברים שאנשים לא מכירים. ההצלחה היא לא מקרית. המורשת שלי משמשת מקור עידוד לעוד מליוני אוהדים שרוצים להגשים חלומות. ליגת האלופות? אני חושב שהשער בליסבון היה הרגע הכי גדול, ברמה האישית וגם בקבוצה. זה שינה את ההיסטוריה. זה עזר לנו לזכות בתואר עוג שלוש פעמים ברציפות. כל האופן בו המשחר התנהל. הזכיות בליגת האלופות הן כמו הילדים שלי, אני לא יכול לבחור. אני תמיד אזכור את השער שלי נגד אתלטיקו, מהימים בהם אבא שלי היה מרים לי כדורים בים והייתי מזנק. זה תמיד יהיה בזכותו. צריך הרבה אמונה כשאתה עולה לנגוח, ואני תמיד מאמין שאגיע לכדור".


ראמוס. "הזכיות בליגת האלופות הן כמו הילדים שלי" (Gettyimages)

הקלאסיקו נגד ברצלונה: "שתי הקבוצות נמצאות בכושר מצוין, יש לנו מוטיבציה גדולה לנצח נגד יריבה חזקה, אבל בלי קשר, יש עוד משחק קשה קודם לכן, אני מקווה שנוכל לנצח בשני המשחקים ולעקוף אותם בטבלה".

חזרתו של זידאן: "הוא מאמן נהדר, הוא יודע מהי ריאל מדריד. הייתה לנו תקופה מפוארת ומדהימה. זו הייתה החלטה מאוד אמיצה מצידו לחזור. בהתחלה היה לנו קשה להיכנס לדינמיקה כפי שהוא רצה, אבל אנחנו מאושרים. הוא בדיוק האיש שהיה יכול להוציא אותנו מהמצב המסובך".

העתיד ומי יכול להחליף אותו: "אני מקווה להמשיך עוד זמן רב, לנצל כל רגע מהכדורגל, התשוקה עדיין בוערת בי. לא פוסל להמשיך בתחום כמאמן או תפקיד אחר. בסופו של דבר, ההשוואות אף פעם לא טובות. לריאל מדריד יש מחלקת נוער מעולה והיא צריכה לשמור גם על הבסיס הספרדי שלה. בשוק יש שחקנים גדולים. אני חושב שמתייס דה ליכט הוא שחקן העתיד".


ראמוס עם זידאן. "בחירה אמיצה לחזור" (Gettyimages)

עוד בריאל מדריד, מי שהתראיין עוד קודם הוא רודריגו הברזילאי שלקח חלק בתוכנית "במגרש עם כוכבים" בערוץ הרשמי של המועדון. רודריגו סיפר: "הערצתי את אדן הזאר, הייתה לי תמונה שלו בפייסבוק. לאחר השלושער נגד גלטסראיי הוא צחק ואמר לי שיכולתי לכבוש רביעייה. לא האמנתי שריאל מדריד רוצה אותי עד שאבי אמר לי. כילד בברזיל שהחל לשחק ברחוב, לכל אחד יש קבוצה מקומית וגם קבוצה באירופה, ואהדתי את ריאל מדריד לפעמים אני שוכח שאני ילד. בהתחלה, רעדתי לצד זידאן אבל לאחר מכן פיתחנו יחסים של מאמן ושחקן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי