רודג'רס: "יום היסטורי. וארדי בנבחרת אנגליה? זו בחירה רק שלו"

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | Michael Regan/Getty Images

לסטר קבעה שיא מועדון בניצחונות ליגה רצופים, בממלכה התמוגגו: "טובים מסיטי, ולא אבדה התקווה להשיג את ליברפול". המאמן התרגש: "הקבוצה ההיא נקראה 'מלכי הקרח, רשמנו הישג שאין להם". וגם: הרקורד של החלוץ

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

אם יש קבוצה שמדירה שינה מיורגן קלופ זו לא מנצ'סטר סיטי אלא לסטר כמובן. השועלים המשיכו בכושר הנפלא שלהם כשהביסו אתמול (ראשון) 1:4 את אסטון וילה בחוץ ושמרו על פער שמונה נקודות מאלופת אירופה. כבר שבועות שנשאלת השאלה האם הקבוצה שהדהימה את הממלכה ב-2015/16 עם אליפות היסטורית תוכל לעשות זאת שוב. תשובה נקבל בחג המולד. בינתיים, היא שוברת שיאים. זה היה ניצחון הליגה השמיני ברציפות שלה – הרצף הטוב ביותר בתולדות המועדון שנקבע לפני 56 שנה עוד מספרים? שימו לב למאזן החוץ שלה בארבעת המשחקים האחרונים – ארבעה ניצחונות ויחס שערים 1:17. העונה ללסטר יש 38 נקודות מתוך 48, שלוש נקודות יותר מאשר בעונת האליפות (אם כי אז בשלב הזה כבר הוליכה את הטבלה).

כמו כן, ג'יימי וארדי כבש כבר משחק שמיני ברציפות (16 שערי ליגה העונה, יותר מכל אחד אחר) ומאז בואו של ברנדן רודג'רס במרץ יש לו כבר 25 שערי ליגה (שמונה מהבא אחריו). הוא השווה למעשה את הרקורד שלו מעונת האליפות והיה היחיד לצד רוד ואן ניסטלרוי שרושם הישג כזה למעלה מפעם אחת. החלוץ כתב לאוהדים ברשתות החברתיות: "עוד ביצוע ענק של הבחורים, התמיכה של הקהל הייתה נפלאה, הייתם אש".

בממלכה מפרגנים. "לסטר ממשיכה בתקווה להשיג את ליברפול עם עוד משחק ענק בדרך לשיא מועדון", נכתב ב"BBC". "לסטר מהדקת את אחיזתה במקום השני בפרמיירליג. כרגע היא ללא ספק טובה ממנצ'סטר סיטי", פרגנו ב"סקיי ספורטס". "לסטר לא מוותרת והפעם בזכות וארדי השיגה ניצחון עם הרבה סטייל" נכתב ב"דיילי מייל".

רוג'רס אמר: "אני לא חושב שמישהו ציפה שנהיה בכל מקום שהוא כל כך קרוב לפסגה. אנחנו נהנים, ממשיכים בעבודה שלנו במטרה לנסות להשתפר ממשחק למשחק. אנחנו נראים כמו קבוצת צמרת. הקבוצה ההיא של לסטר הייתה 'מלכי הקרח', נרשמה בהיסטוריה של המועדון, אז להשיג שיא כזה שהם לא הצליחו להשיג זה בהחלט יום היסטורי".

 

בחג המולד תפגוש לסטר גם את ליברפול וגם את מנצ'סטר סיטי. "המאמן התייחס לכך: חשוב לי שנמשיך להיראות כמו קבוצת צמרת חזקה. אנחנו מנסים להשתפר ולסגור את הפער. זה טבעי, מנצ'סטר סיטי וליברפול הן שתי קבוצות מדהימות והוכיחו זאת בשנה שעברה".

על וארדי: "הוא שחקן ענק מהרמה הגבוהה ביותר. הוא תמיד מוכן ומפוקס כשהמצבים יגיעו. אין לאף אחד ספק שהוא הולך להבקיע. קשה מאוד להתמודד מולו. הקור רוח שלו, התנועה שלו כפי שעשה בשער הראשון. הוא מהווה איום מתמיד. השער השני? זה שער כל כך אופייני כמו שתמיד אמרתי "שער ג'יימי וארדי טיפוסי". כנשאל האם החלוץ לא צריך להיות בסגל הנבחרת ליורו (כזכור, וארדי הודיע על פרישה מהנבחרת בתחילת העונה שעברה), השיב: "אם אתה שואל אם מגיע לו – אז בהחלט, כבר מזמן. זו בחירה שלו. אני חושב שהוא נהנה מהתקופה בלסטר וכשיש פגרה בינלאומית הוא יכול לנוח. הוא כנראה יודע שהארי קיין יפתח בהרכב על חשבונו".


רוג'רס. יום היסטורי (Catherine Ivill/Getty Images)
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי