יו"ר הפועל חולון: "חרוש יאמן את המשחק הקרוב, לא פוסלים מאמן זר"

שלמה אייזיק עם איתן לנציאנו
שלמה אייזיק עם איתן לנציאנו | דני מרון

לנציאנו דיבר על פיטוריו של דרוקר ברדיו 103FM: "הסיבה הייתה חוסר התאמה, ההדחה מהגביע הייתה מאוד משמעותית". האפשרות להביא את זורוס: "כרגע אין על מה לדבר". בניית הסגל בקיץ: "רוצ'סטי היה על השולחן"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון הודיעה היום (חמישי) בשעות הבוקר על פיטוריו של המאמן שרון דרוקר לאחר ארבעה חודשים בלבד והפך למעשה למאמן הראשון העונה בליגת העל שמסיים את תפקידו. הערב יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו הסביר את ההחלטה בתוכנית הספורט של רדיו 103FM.

איתן לנציאנו פתח את דבריו ואמר: "הסיבה היא חוסר התאמה, אין מילה אחרת. זה כבר התחיל מהתחלה, לא ראינו עין בעין כל מיני דברים מסוימים. שחקנים ודרך, קודם כל הוא החתים את מי שהוא רוצה. ברגע שאתה רואה שזה לא הולך לשום מקום והדרך נשארה אותה דרך, כנראה שזה לא עובד".

שרון דרוקר הוא אחד המאמנים המוערכים בישראל: "זו הסיבה שרצינו אותו והתחלנו את הדרך עם הרבה ציפיות, יש מסע שאתה מתחיל אותו ואתה רואה שהתהליך ממשיך ולא משתנה שום דבר. בשורה התחתונה, גם אם זה לא הולך בהתחלה אתה כן נותן צ'אנס לשחקנים שלא היו באירופה. במקרה של שרון לא היה לחץ מכיוון האוהדים".


"לא ראינו עין בעין כל מיני דברים מסוימים". איתן לנציאנו על פיטורי שרון דרוקר (עדי אבישי)

על הסגל: "דרוקר חשב שתומפסון ופוסטר יוכלו לחפות עם אוחיון בעמדת הרכז אך זה לא קרה. לגבי הזרים? היה כוונה לשחק עם חמישה זרים, אבל שהבנו שבשביל זר חמישי אנחנו נקנסים בחצי מיליון שקל, אז אמרנו שאם נקנסים אז עדיף לא להחתים זר בינוני. טיילור רוצ'סטי היה על השולחן, אני לא רוצה לומר אם המאמן טרפד את החלטה".

מתכוונים להביא את איליאס זורוס היווני: "לא, זה לא ענייני בכלל ויש לו סוכן, כרגע אין על מה לדבר. לא פוסלים מאמן זר".

להדחה מהגביע היה משקל: "אין ספק שהיא הייתה כואבת ומאוד משמעותית, אני לא חושב שהקבוצה צריכה להיראות כמו שהיא נראתה וזה לא רק אשמתו של המאמן. גם השחקנים אשמים".


איליאס זורוס. בינתיים אין על מה לדבר (JACK GUEZ/AFP via Getty Images)

המאמן עוזב אבל הסגל נשאר. מצפים לשינוי: "היו דברים מעולם, אף אחד לא הבטיח לי שיהיה יותר טוב, יכול להיות יותר גרוע. אבל זו ההחלטה שלנו וצריך לכבד את זה".

האם גיא פניני היה מעורב: "אין לאף שחקן שום משקל לאף החלטה". מי ייאמן במשחק הבא: "מי שככל הנראה יהיה על הקווים נגד מכבי תל אביב ביום ראשון זה מתן חרוש, שלא עזב את שרון דרוקר".

"גיא פניני לא היה מעורב בהחלטה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי