שרון דרוקר פוטר מהפועל חולון, איליאס זורוס מועמד להחליפו

שרון דרוקר
שרון דרוקר | עדי אבישי

הסגולים הודיעו על סיום דרכו של המאמן בקבוצה, לאחר ש"הצדדים לא ראו עין בעין את הנושאים המקצועיים". במועדון כבר החלו במגעים עם היווני, שהדריך את הנבחרת בארצו ופוטר לאחרונה מפרישטרי. דלגאדו נחת

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

זה היה באוויר בשבועיים האחרונים והבוקר (חמישי) זה הפך לרשמי: שרון דרוקר סיים דרכו בהפועל חולון והפך למפוטר הראשון של העונה בליגת העל בכדורסל. בהודעה הרשמית מטעם המועדון נמסר: "בתום פגישה שהתקיימה בין הנהלת המועדון לשרון דרוקר, התקבלה החלטה על סיום עבודתו כמאמן הקבוצה. שני הצדדים לא ראו עין בעין את הנושאים המקצועיים, מה שהביא בסופו של דבר לפרידה. אנחנו מודים לשרון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך".

בחולון טרם התקבלה החלטה לגבי זהות מחליפו של דרוקר, אך הקבוצה כבר החלה במגעים עם איליאס זורוס היווני, מאמנה הנוכחי של נבחרת גאורגיה שהדריך בעבר את נבחרת יוון ואת אולימפיאקוס. זורוס פוטר לאחרונה מפרישטרי, מהליגה המקומית בארצו.

דרוקר הגיע לחולון בקיץ האחרון כמחליפו של דן שמיר, אחרי עונה מוצלחת בהפועל אילת, שבה אף נבחר למאמן העונה, אבל במועדון הסגול הדברים לא הלכו בהתאם לציפיות. בליגת העל מדורגת חולון במקום השביעי בטבלה עם ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, אך מה שהעלה את מפלס הלחץ במועדון היה בעיקר ההפסד המביך לעירוני נהריה, שהביא להדחת הקבוצה מגביע המדינה. גם בליגת האלופות של פיב"א דרוקר לא רשם הצלחה גדולה, עם ארבעה הפסדים לעומת שלושה ניצחונות.

איליאס זורוס מועמד להחליף את דרוקר (JACK GUEZ/AFP via Getty Images)
איליאס זורוס מועמד להחליף את דרוקר (JACK GUEZ/AFP via Getty Images)

שעות ספורות לאחר הפיטורים, הגיב דרוקר: "אני מבקש להודות להפועל חולון ולאנשים שם, עשיתי כל שיכולתי כדי להעמיד קבוצה טובה, לדעתי אחרי השינויים שעשינו ועם הבאת אנחל דלגאדו והחלמתו של יוגב יש קבוצה מעולה שתצליח ורציתי להיות איתה. בהצלחה לכולם".

באשר לאותו דלגאדו שהזכיר המאמן, הסנטר (25, 2.08) נחת היום בשעות ויעבור מחר בבוקר את הבדיקות הרפואיות ובצהריים אמור ליטול חלק באימון הקבוצה. עם נחיתתו אמר השחקן: "שמח להיות כאן, באתי לעבוד קשה ולעזור לקבוצה להגיע להישגים ולעמוד במטרות שהציבו לנו העונה, הבנתי שיש לנו קבוצה טובה ומאוד מסקרן אותי לפגוש את החברים החדשים שלי".


אנחל דלגאדו נחת בישראל (הפועל חולון, רשמי)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי