דיווח: ליאז' החליטה לרדת מאיביץ', אצילי ומיכה יעמדו לדין

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

ב-"HLN" נכתב כי המאמן הסרבי לא יגיע לבלגיה. הקשרים יעמדו לדין בשל השירים בגנות מכבי חיפה, והמועדון מואשם בהתנהגות בלתי הולמת. הערב: גלזר עשוי לנוח נגד בית"ר ירושלים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בבלגיה דווח הבוקר (שני) כי סנטנדר ליאז' צפויה להכריז היום על עתידו של המאמן מישל פרודום, שסיכוי נמוך שימשיך על הקווים ואולי יתמנה למנהל הספורטיבי. מי שעוד עוקבת מקרוב היא מכבי תל אביב, שכן המאמן ולדימיר איביץ' היה מועמד להצטרף לקבוצה הבלגית.

 
כזכור, לאחר המשחק נגד מכבי חיפה לא הכחיש המאמן את השמועות ופשוט סרב להתייחס לעתידו. כעת, ב-HLN דווח כי ליאז' החליט לרדת ממנו. "זה פשוט לא יקרה", נכתב.
 
ואם כבר המשחק נגד מכבי חיפה, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט היום (שני) להעמיד לדין את עומר אצילי ודור מיכה על התנהגות בלתי ספורטיבית (השירים בגנות מכבי חיפה -"מכבי חיפה חיזבאללה"). כמו כן, המועדון יעמוד לדין ביום רביעי גם על התנהגות האוהדים ופריצה של חלק מהם למגרש.

בנושא אחר: הקשר דן גלזר סבל מרגישות בשריר ביומיים האחרונים ושיתופו במשחק נגד בית"ר ירושלים הערב מוטל בספק. הקשר שהצטיין נגד מכבי חיפה תורגל אמנם בהרכב, אך איביץ' לא בטוח שהוא רוצה לסכן אותו. אם לא יפתח, ייתכן שהמאמן יעלה עם דור מיכה, כשאייל גולסה ייקח יותר אחריות בחלק ההגנתי. נראה כי מתן חוזז ימשיך ב-11 בעוד עומר אצילי על הספסל.

דן גלזר. עשוי לקבל מנוחה (דני מרון)

 

הרכב משוער : דניאל טננבאום; אנדרה ז’ראלדש, שרן ייני, ז’איר אמאדור, אנריק סבוריט; דור פרץ, דן גלזר (דור מיכה), אייל גולסה; מתן חוזז, יונתן כהן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי