Sport1 Banner

מיכה ואצילי שרו: "מכבי חיפה חיזבאללה", הירוקים גינו: "ההתאחדות צריכה לטפל בזה"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

המועדון עשוי לעמוד לדין אך זה כלל לא מעניין את הקהל הצהוב שחגג ארוכות מחוץ לבלומפילד ושר: "יש אליפות" (צפו בסרטון). איביץ' סרב להתייחס לעתידו: "נדבר עליי בהמשך, צריך להיות מקצועניים עד הסוף"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חגגה בפעם השלישית העונה על מכבי חיפה, עם ניצחון 0:2 באצטדיון בלומפילד שפתח פער של 12 נקודות בין הצהובים לירוקים וקירב את האלופה המכהנת לתואר שני ברציפות. לא פחות מההצגה על כר הדשא, סיפור המשחק היה מה שקרה אחרי. מאות אוהדי מכבי תל אביב נשארו מחוץ לאצטדיון זמן רב אחרי שריקת הסיום, הדליקו רימוני עשן ושרו "יש אליפות" ו"תשתחוו". בדומה למה שעשו שחקני הפועל תל אביב אתמול. שחקני האלופה מחאו כאפיים לקהל מגג האצטדיון.

בהמשך היה אירוע מכוער כאשר דור מיכה ועומר אצילי הצטרפו לשירת "מכבי חיפה חיזבאללה", והמועדון עשוי לעמוד לדין. במכבי חיפה הגיבו מייד: "אירוע שראוי לגינוי. לא מוסיף כבוד ועל הנתאחדות לטפל בו".

28 מחזורים עברו בעונת 2019/20 והאלופה עדיין ללא הפסד, ו-31 ברציפות יחד עם שלושה מסיום העונה שעברה. יונתן כהן רשם את הבישול העשירי שלו העונה.  לאחר המשחק, איביץ' הביע צער פעם נוספת על היעדר הקהל: "קשה לכולנו לעבוד בכדורגל ללא אוהדים, אנחנו משחקים בשבילם. חשבתי שהם יוכלו להיות איתנו מהר יותר". לשאלה האם אפשר כבר לברך את קבוצתו על הזכייה באליפות השיב איביץ': "בכנות, בוודאי שלא".

המועמדות לסטנדרד ליאז': "היום אפשר לדבר על המשחק, לא עליי. אני לא חשוב כרגע, אלא השחקנים שלי שעשו משחק טוב. עליי אפשר לדבר אחר כך. יש עוד הרבה משחקים לפנינו וכולנו צריכים להיות מקצוענים עד הסוף".

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם האוהדים (דני מרון)
אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א. מבחינתם, האליפות כבר בכיס (דני מרון)

מה גרם לשיפור הענק אצל דן גלזר: "יש לו אופי מצוין קודם כל. שנית, הוא שחקן מצוין, לוחם, עובד קשה והוא שיפר את עצמו בשנתיים האחרונות.  מה שטוב זה שיש לו עוד מקום לשיפור ובגלל שהוא משחק עם החבר'ה האלה, הוא יכול לעשות את זה".

האם מכבי תל אביב תסיים עונה ללא הפסדים: "נילחם בכל משחק, ודאי שאנחנו רוצים לעשות זאת אבל אנחנו יודעים שיש משחקים קשים מאוד לפנינו. צריך להתקדם ממשחק למשחק".

איביץ'. עדיין לא חוגג אליפות (דני מרון)
איביץ'. עדיין לא חוגג אליפות (דני מרון)

כובש השער הראשון, אייל גולסה, לא ייחס חשיבות לעובדה שהבקיע מול האקסית: "לא חשבתי על זה, בגלל שהמשחק היה כל כך חשוב ובלי הקהל שלנו, רצינו לשמח אותם. הפנים קדימה ליום שני".

סיפור האליפות נגמר: "אנחנו לא מסתכלים על זה, אני שמח על החזרה שלנו בצורה טוב מפגרת הקורונה, צריך לשמור על זה וכשנצטרך לחגוג אנחנו נחגוג".

החוזה המסתיים שלו: "בגדול אני אתן לסוכן שלי לשבת עם מכבי, נשמע את הכל ואני מקווה שהדברים יסתדרו. טוב לי פה ותמיד אמרתי את זה. במקצוע שלנו אי אפשר לדעת, בוא נחכה".

האם מכבי ת"א גדולה על הליגה: "כשאנחנו באים טוב אני חושב שהכל תלוי בנו, להגיד שאנחנו גדולים על הליגה זה מוגזם".

גולסה. כבש מול האקסית (דני מרון)
גולסה. כבש מול האקסית (דני מרון)

עוד באותו נושא: אייל גולסה, ולדימיר איביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי