בלבול: "ראיתי ישר שלא היה פנדל. מקווה להמשיך בעונה הבאה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקניו למרות ה-2:2 שהותיר אותם ללא ניצחון בפלייאוף: "הקבוצה מתקדמת ונמצאת בצמרת אחרי 10 שנים". חבשי ייבדק, סיינסבורי ינוח. וגם: הדרישה לשמוע את השיחות בין השופטים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מי היה מאמין שאחרי שלושה מחזורים בפלייאוף העליון הפער בין מכבי תל אביב למכבי חיפה יהיה 11 נקודות הפרש וזה עוד לפני שהמוליכה שיחקה? מכבי חיפה יצאה לפגרת הקורונה במינוס שש נקודות מהפסגה, אבל אחרי שהפסידה להפועל ת"א  ובמשחק העונה לחבורה של ולדימיר איביץ', הערב (ראשון) היא קיוותה לרשום ניצחון ראשון בפלייאוף העליון מול היריבה העירונית, אבל גם שער של מוחמד עוואד בדקה ה-85 לא הספיק – כי עמוק בתוספת הזמן ארנסט מאבוקה גרם לפנדל, גל אראל אמר תודה והדרבי הסתיים ב-2:2 שהמנצחת הגדולה שלו היא למעשה מכבי ת"א.

במכבי חיפה ביקרו בסיום את החלטת הושפט איתן שמואלביץ' שהעניק להפועל חיפה פנדל בתוספת הזמן וגורם בקבוצה אמר: "השופט ניגש ל-VAR כדי לא לשנות את ההחלטה. יהיה טוב אם ישמעו את ההקלטה של השיחה בין השופטים כי היו שם חילוקי דעות. בשבוע שעבר לביא הורחק והיום נפסק נגדנו פנדל שלא היה". יתרה מכך, במכבי חיפה מספרים ששמעו את צוות השיפוט מתווכח באמצעות מערכת הקשר באשר להחלטה אם היה פנדל או לא ועל כן הבהירו כי מחר ישלחו מכתב ובו דרישה לשמוע את השיח בין השופט הראשי לשופטי ה-VAR בכל ההחלטות המשמעותיות במהלך המשחק, "תוך התמקדות בפנדל הלא ברור שנשרק", כך לטענת הירוקים.

באשר לפציעות, במהלך המשחק איבדה מכבי חיפה את שני בלמיה, טרנט סיינסבורי ועאיד חבשי שנפגעו, ולאחר המשחק אישרו במועדון כי בעוד האוסטרלי ספג חבלה בגב וינוח מספר ימים, חבשי על פי החשש סובל ממתיחה ויעבור בדיקת אולטרה סאונד לבירור חומרת הפגיעה.


חבשי. מחר תתברר חומרת הפגיעה (מאור אלקסלסי)

מרקו בלבול נשאל בסיום על הפנדל ואמר: "ראיתי ישר שזה לא פנדל. זו החלטה אכזרית, כי היינו הקבוצה הטובה יותר, הגענו להמון מצבים והיינו צריכים לגמור את המשחק הזה מוקדם. עשינו טעות שאסור לעשות, אבל זה חלק מהמשחק ואין לי טענות לשחקנים שנתנו את הכל. המשחק התבלגן לנו עם פצועים ומחליפים ואני גאה בשחקנים, אבל איבדנו נקודות יקרות".

על האכזבה בפלייאוף העליון: "אי אפשר לקחת את מה שעשינו העונה. אנחנו הקבוצה הכי התקפית בליגה ועושים יופי של אחוזי הצלחה, אבל אין ספק שלא לזה פיללנו בפלייאוף. הסגל שלנו לא מספיק עמוק בקישור, שזה הלב של הקבוצה, אבל כמו שאמרתי אני גאה בבחורים על העבודה שהם נותנים. יש שחקנים שמשחקים לא בעמדה שלהם, כמו צ'רי ששיחק בעמדה 6 והוא בכלל 10, אלה דברים שלא עשיתי המון זמן".


מאבוקה ועוואד בסיום. "לא היה פנדל" (מאור אלקסלסי)

החזרת ירדן שועה להרכב לראשונה מאז המחזור הרביעי: "הביקורות הן לגיטימיות כשקבוצה משחקת לא טוב והתוצאות לא טובות, אבל יש גם ביקורות כשהקבוצה מצליחה ומנצחת וזה לא משהו שמקובל עליי. צריך לזכור שיש פה המון שחקנים מהנוער, כאלה שזו שנה ראשונה שלהם במכבי חיפה שנאבקת אחרי 10 שנים למעלה וזה לא משהו מובן מאליו. אני מאוד מאמין בדרך שלנו, אנחנו רק באמצע שלה ואנחנו צריכים להמשיך אותה.

על עתידו: "יש עובדות שחור לגבי לבן – הקבוצה הזו כל הזמן מתקדמת והיא תמשיך ללכת קדימה. עם מרקו בלבול? אני מאוד רוצה ומקווה".

עוד לפני המשחק התלונן הקשר צ'רון שרי על כאבים, אולם הוא דרש לשחק וסיפר בסיום: "לפני המשחק הרגשתי משהו בתאומים, אבל רציתי לשחק במשחק כזה. אנחנו מאוכזבים שהחמצנו שתי נקודות כי שיחקנו טוב, אנחנו חושבים שיכולנו לצאת עם תוצאה טובה יותר".
 
על הפנדל והעובדה שטרם ניצחו בפלייאוף: "לא אהבתי את ההחלטה, אתם בטח יודעים טוב יותר. אני לא יכול לדבר על השופט, נצפה בזה אחר כך. אחרי שחזרנו מפגרת הקורונה הפסדנו להפועל ת"א ואני חושב שהיינו טובים נגד מכבי, אבל הפסדנו את המשחק. היום ניסינו לחזור לעצמנו, אבל אנחנו חייבים לנצח משחקים מהסוג הזה".
View this post on Instagram

מרקו בלבול שפך את הלב אחרי הדרבי החיפאי

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי