דאבור: "לא רוצה 'לעוף' מהשער הזה, אבל מבטיח: זאת רק ההתחלה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Marius Becker/Pool via Getty Images

השער של הישראלי, שהפך לחמישי שכובש בבונדוסליגה, פתח את הסכר. בראיון לספורט1 הוא אומר: "שברתי בצורת של שנה? הבקעתי צמד מול באיירן, במדי סביליה באירופית ובנבחרת"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

מואנס דאבור הפך אתמול (שבת) לשחקן הישראלי החמישי שכובש בבונדסליגה. לפניו עשו זאת שמוליק רוזנטל ורוברטו קולאוטי, שני שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך, איתי שכטר במדי קייזרסלאוטרן וכמובן אלמוג כהן, הישראלי האחרון שכבש עד שהגיע דאבור שגם שבר בצורת של למעלה משנה, מאז שער הליגה האחרון שלו באוסטריה במאי 2019. ועם זאת, הופנהיים שוב לא השכילה לשמור על יתרונה וסיימה רק ב-2:2 נגד פורטונה דיסלדורף מהתחתית. בראיון לספורט1 מספר דאבור על ההרגשה לחזור להבקיע.

"כיף גדול לחזור ולהבקיע. זה גול ראשון בבונדוסליגה, אז בכלל", אמר החלוץ, לאחר שקבוצתו נחתה. אני שמח מאוד על השער הזה. אני חושב שאני נמצא בכושר טוב, נראה טוב על המגרש וחוץ מהשערים המשחקים הקודמים הכל היה מצוין".

למה זה לא קרה עד עכשיו?
"במשחקים הקודמים לא הגעתי למצבים נוחים. היום זה הלך לרשת סוף סוף. היה לנו משחק מאוד קשה. קיבלנו גול בפתיחה, ואמרתי לעצמי 'זה עוד יותר קשה, לא רוצה לחכות עוד משחק עד שאבקיע'. התבאסתי שספגנו את האדום, אבל אני שמח מאוד שהייתי במקום הנכון והבקעתי. הייתי עוד יותר שמח אם היינו שומרים על התוצאה. ספגנו שער, אבל אפשר לחיות גם עם הנקודה הזאת. עשינו מאמץ מטורף, כל השחקנים יחד".


"כיף גדול לחזור ולהבקיע". מואנס דאבור (MARIUS BECKER/POOL/AFP via Getty Images)

חיכית הרבה לשער הזה.
"שברתי בצורת של שנה בליגה, זה נכון, אבל חצי שנה לא שיחקתי דקה בליגה. נפצעתי וחזרתי. עכשיו אני כשיר ובריא. מעריכים אותי כאן מאוד ושמחים שאני פה. זה דבר מאוד חשוב עבורי. אני לא סופר מתי היה הגול האחרון שלי בליגה. צמד מול באיירן, כבשתי גם במדי סביליה באירופית והשערים בנבחרת שמרו אותי בכושר הבקעה".

יכולת להבקיע הרבה קודם.
"במשחקים ששיחקתי עד היום, הייתי צריך קצת יותר מזל. יכולתי להיות עם חמישה שערים בונדוסליגה. אבל לא פחות חשוב – המאמן והצוות מרוצים ממני. אני רוצה גולים יותר מכל אחד אחר. לא רוצה לעוף עכשיו מהשער הזה, אבל מבטיח שזאת רק ההתחלה. רוצה לחזור לקצב ההבקעה שאליו התרגלתי בשנים האחרונות".

כזכור, בדקה ה-16 של המשחק, בפיגור 1:0 ובחיסרון מספרי בעקבות כרטיס אדום שנשלף כבר אחרי תשע דקות לעבר בנג'מין הובנר, הישראלי היה הראשון להגיע לכדור חוזר אחרי מצב נייח ומקרוב הרעיד את הרשת ומחק את היתרון המהיר של רואן הנינגס בדקה החמישית.

זאת רק ההתחלה. מואנס דאבור (MARIUS BECKER/POOL/AFP via Getty Images)

עוד באותו נושא: מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי