"פיקה חדש לברצלונה": בלם מנצ'סטר סיטי על הכוונת

אריק גרסיה
אריק גרסיה | Alex Livesey/Getty Images

אריק גרסיה, שכמו הבלם של הקטלונים עזב בגיל צעיר למנצ'סטר, זוכה להתעניינות ועשוי להצטרף ללא תמורה. האנגלים הודיעו לו על הכוונה לפתוח את חוזהו במטרה להאריך את ההתקשרות

(גודל טקסט)

"פיקה חדש עבור ברצלונה", זו הכותרת שהתפרסמה באתר של העיתון "ספורט" באשר לרצונם של הקטלונים לצרף את שחקן ההגנה של מנצ'סטר סיטי, אריק גרסיה.

פיקה, שבצעירותו עזב את ברצלונה לטובת מנצ'סטר יונייטד, חזר הביתה ב-2008 והוא עשוי לסיים את דרכו בקבוצה בשנה הבאה, עם סיום חוזהו בקיץ 2021. לפי הדיווח, בברצלונה סימנו בשל כך שחקן אחר שעזב אותם לטובת מנצ'סטר והוא גם עשוי להיות המחליף של פיקה, שבתום עונת 2020/21 יהיה בן 34.

גרסיה, רק בן 19, החל העונה לזכות לדקות יותר משמעותיות מפפ גווארדיולה והוצב בעיקר בעמדות הבלם והמגן השמאלי. כמו פיקה, גם הוא מסיים את חוזהו בקיץ הבא ובברצלונה לא יכולים שלא לראות את הדמיון הקיים בין השניים, הן מקצועית והן בשל כך שפיקה גם הוא החליט לשוב מאנגליה לספרד בגיל 21 ומאז במשך שנים ארוכות היה מהבלמים הדומיננטיים בעולם.


גרסיה. "פיקה החדש" יאריך חוזה במנצ'סטר? (Clive Mason/Getty Images)

לפי ESPN, ברצלונה בהחלט עוקבת אחר הסיטואציה של גרסיה, אך ספק אם תגיש הצעה לרכישתו כל עוד הוא לא יצטרף ללא תמורה עם סיום חוזהו. הוא עזב ב-2017 לאחר שלא היה מרוצה מתנאי החוזה החדש שהוצע לו וכעת יוכל לשוב מהדלת הראשית. 

עם זאת, מנצ'סטר סיטי מצדה רוצה להאריך את חוזהו של גרסיה וכבר הבהירה זאת לנציגיו, אולם השיחות הראשוניות החלו זמן קצר לפני פרוץ מגפת קורונה ומאז הצדדים לא המשיכו בשיחות. כעת, לקראת חזרת הפרמיירליג בעוד 13 ימים ומועמדותו של גרסיה במועדונים כמו ברצלונה, נראה שיואצו השיחות להארכת החוזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי