סלטיק סימנה את שון וייסמן בתור מועמד מוביל לעונה הבאה

שון וייסמן
שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

ב"טלגרף" נטען שאלופת סקוטלנד חוששת לאבד את הכוכב הגדול שלה, החלוץ אודסון אדוארד שמחוזר בין השאר על ידי ארסנל, הישראלי עשוי להירכש ולהיות החלוץ המוביל של הירוקים

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

סלטיק חוששת שבקיץ הקרוב היא תאבד את החלוץ המוביל שלה וכוכב הקבוצה, אודסון אדוארד שמחוזר על ידי קבוצות בפרמיירליג, ואם להסתמך על הדיווח הערב (שלישי) ב"טלגרף", שון וייסמן נחשב לאחד המועמדים המובילים להחליפו.

סלטיק, אלופת סקוטלנד הטרייה לאור ההחלטה שלא להמשיך את עונת 2019/20 בעקבות מגפת הקורונה, מקווה להצליח במשימה להשאיר את אדוארד בן ה-22 בידיעה שהוא יהווה פקטור משמעותי בעונה שצפויה להסתיים באליפות העשירית ברציפות, אבל חלוץ הנבחרת הצעירה של צרפת מחוזר בין השאר על ידי ארסנל, כמו גם קבוצות בליגה הצרפתית, ואחרי שכבש העונה 22 שערים ב-27 משחקים בליגה הסקוטית זה לא סוד שיהיה קשה להחזיקו בגלאזגו.

באשר לווייסמן, מלך שערי הליגה האוסטרית כידוע הודות ל-29 שערים בוולפסבורגר ב-30 הופעות בכל המסגרות, הוא הצליח להרשים את סלטיק בעיקר במשחקיו בליגה האירופית נגד בורוסיה מנשנגלדבאך ורומא, הישגים נאים עבור חלוץ שרק בקיץ שעבר יצא ממכבי חיפה לעונת בכורה מעבר לים. לאחרונה נקשר שמו של הישראלי גם עם מועדוני פאר כמו רומא ובורדו וקבוצות ספרדיות וביניהן ויאדוליד ולגאנס. הוא אף זכה להשוואה מחמיאה למדי לרוברט לבנדובסקי.


וייסמן מול רומא (Paolo Bruno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי