מסי לא מימש את סעיף היציאה מברצלונה, עשוי להאריך את חוזהו

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

"הפרעוש" יכול היה לעזוב בחינם את הקטלונים אם היה מודיע על כך בסוף חודש מאי, אולם יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה ועל פי הערכות ימשיך בשורותיה עד הפרישה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הסעיף שמאפשר לליאו מסי לעזוב את ברצלונה בקיץ הקרוב ללא תמורה פג והמשמעות היא ש"הפרעוש" ימשיך גם בעונה הבאה במדי הקבוצה היחידה בה שיחק לאורך קריירת הבוגרים, כך הצהירו הבוקר (שני) ב-ESPN.

מסי, שבעוד כשלושה שבועות יחגוג את יום הולדתו ה-33, חתם על חוזה עד 2020/21 בשנת 2017, אולם הכניס בזמנו סעיף שמאפשר לו לעזוב בקיץ 2020 ללא כל תמורה כל עוד הוא מודיע על כך לפני חודש יוני. כעת, על פי הפרסום, מכיוון שמסי לא הודיע לראשי המועדון על עזיבתו, הוא רשמית מחויב להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

ב-ESPN טוענים שמספר מקורות אישרו להם כי הסעיף היה בתוקף עד סוף השבוע האחרון, תאריך שלא סתם נקבע, אלא כדי שלמסי תהיה אפשרות להודיע על עתידו מיד אחרי גמר ליגת האלופות שאמור היה להיערך באיסטנבול בשבת, אולם ייערך, ככל הנראה, רק בסוף חודש אוגוסט בדלתיים סגורות וביעד שטרם נקבע. 


לא עוזה כל כך מהר את קאמפ נואו. מסי (Alex Caparros/Getty Images)

מקורביו של מסי סירבו לאשר את הדיווח בטענה שהם לא מדברים על נושאים עסקיים עם התקשורת, אבל בשנה האחרונה נחשף הסעיף המדובר בעיתון "אל פאיס" וקיבל אישור כאשר חברו של הכוכב, בלם ברצלונה ג'רארד פיקה, אמר: "הוא הרוויח ביושר את הזכות להחליט על עתידו אחרי כל מה שעשה למען המועדון".

למרות שבעבר דיבר על חזרה אפשרית לניואלס אולד בויס, הקבוצה מרוסאריו במדיה גדל, ההערכה כעת היא שמסי בכל זאת יאריך בשנה הקרובה את חוזהו בברצלונה וגם יפרוש במדיה ולא יסגור מעגל בארגנטינה. בהמשך ישיר לכך, רק בפברואר האחרון אמר מסי: "אני מתגעגע לרוסאריו, אבל אוהב את ברצלונה שהפכה לבית עבורי ובה אני מתגורר מרבית חיי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי