מתווה 20 הקבוצות צובר מומנטום, המטרה: "להכניס את זאיון וויליאמסון"

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Jonathan Bachman/Getty Images

לפי דיווחים בארה"ב, האינטרס של ה-NBA הוא לחדש את העונה בפורמט שיכלול את קבוצתו של הרוקי כדי למשוך עניין גדול יותר, למרות שחצי מהמנהלים הצביעו בעד חזרה ישירות לפלייאוף עם הקבוצות המדורגות 1-16 בלבד

(גודל טקסט)

המנהלים המקצועיים של קבוצות ה-NBA ענו אתמול (חמישי) על שאלון שהעביר להם הקומישינר אדם סילבר, שמנסה לגבש תכנית לחידוש העונה, כאשר השאלות הגדולות הן האם להחזיר את כל הקבוצות לפעילות ובאיזו שיטה לשחק במקרה של חזרה ישירות לפלייאוף. על פי "דה רינגר", קצת יותר מחצי מהמנהלים הצביעו בעד לדלג על המשחקים שנותרו לעונה הסדירה ומעבר לפלייאוף, בו ישחקו הקבוצות שמדורגות 1-16 בליגה ללא חלוקה לאזורים.

בנוסף, נציגי הקבוצות נשאלו בנוגע לאחת החלופות שהוצעו בימים האחרונים: חזרה בפורמט שיכלול בין 20 ל-24 קבוצות וישוחק בטורניר פנימי שיקבע את הדירוגים הסופיים לפלייאוף, או לחילופין בשיטת אליפות העולם, כלומר חלוקה לבתים ובהמשך שלב נוק-אאוט, כאשר האופציה השנייה תחליף למעשה את שארית העונה הסדירה והסיבוב הראשון בפלייאוף. 75% מהקבוצות הצביעו בעד האפשרות הראשונה.

ב"דה רינגר" ציינו כי אדם סילבר "לא לוקח את התוצאות ברצינות יתרה", שכן כל קבוצה מן הסתם תצביע לפי האינטרס שלה. במקרה של בחירה בפורמט שיכלול יותר מ-16 הקבוצות, המרוויחות העיקריות יהיו פורטלנד, ניו אורלינס, סקרמנטו וסן אנטוניו שנלחמות על המקום השמיני במערב.

ב-ESPN נטען כי האינטרס של הליגה הטובה בעולם היא לתת לפליקנס אפשרות להיכנס לפלייאוף, כך שזאיון וויליאמסון יוכל להשתתף בו, מה שיעלה במידה לא מבוטלת את רמת העניין סביב המשחקים. הכתב בריאן ווינדהורסט אמר באחד הפודקאסטים של הרשת האמריקאית: "אני לא אומר שהליגה הולכת לכיוון הזה, אבל כבר שמעתי אנשים אומרים שהתכנית נועדה להכניס את זאיון וויליאמסון. לא משנה מה יקרה, הפליקנס יהיו בפנים וזו תהיה הפעם הראשונה בה ה-NBA עושה הכל כדי לעזור לקבוצה הזו".

זאיון וויליאמסון. ב-NBA לא רוצים לוותר עליו (Chris Graythen/Getty Images)
זאיון וויליאמסון. ב-NBA לא רוצים לוותר עליו (Chris Graythen/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי