מרטינו הודה: "השנה בברצלונה הייתה הגרועה בקריירה שלי"

טאטה מרטינו
טאטה מרטינו | Denis Doyle/Getty Images

הארגנטינאי נזכר בעונה שלו בקטלוניה: "ההשפעה שלי הייתה מינימלית. יום אחרי הניצחון בקלאסיקו דיברו רק על זה שהבקענו במתפרצת, באותו שלב הבנתי שזה לא הולך לשום מקום"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

רבים הופתעו כאשר חרארדו "טאטה" מרטינו מונה למאמן ברצלונה ב-2013. הארגנטינאי מעולם לא אימן באירופה לפני כן ולמרות שקיבל את הקרדיט במועדון הקטלוני, הוא התקשה לנווט את הספינה. אתמול (חמישי) המאמן הודה במהלך הרצאה במקסיקו העונה שלו בבארסה הייתה "הגרועה ביותר בקריירה שלו".

"מבחינת התוצאות זו לא הייתה שנה גרועה. זכינו בתואר (הסופר-קופה) והגענו לגמר הגביע, אבל בברצלונה מה שחשוב זה תארים", אמר מרטינו. "עם זאת, אני אומר שזו השנה הכי גרועה שלי כי ההשפעה שלי הייתה מינימלית".

המאמן הודה שבברצלונה לא אהבו את סגנון המשחק שלו: "אמרו שזה לא יכול להחזיק הרבה זמן, מבחינתי זה היה מפתח לניצחון 1:2 על ריאל מדריד בקלאסיקו. את הגול השני הבקענו בריצה לתוך שטח מת, שזה משהו שחשבתי שאפשר להוסיף לקבוצה, ויום לאחר מכן דיברו על זה שהבקענו במתפרצת ולא על הניצחון. באותו שלב הבנתי שזה לא הולך לשום מקום".

"טאטה", שלא האמין כי הבלאוגרנה צריכים להחזיק בכדור כל הזמן כפי שנוהגות לעשות כל קבוצות המועדון וניסה לנצל את המהירות של שחקנים כמו ניימאר, אלכסיס סאנצ'ס ופדרו, הסביר: "המהירות הייתה עושה את הקבוצה יותר שלמה כי בדקות בהן היריבות שלטו, עבד טוב העניין הזה של נסיגה לאחור ויציאה לשטחים ריקים. יישמו את זה בשנה שאחרי עם לואיס אנריקה".

ניימאר ופברגאס. בבארסה לא אהבו את הסגנון של מרטינו (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)
ניימאר ופברגאס. בבארסה לא אהבו את הסגנון של מרטינו (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי