דיווח: מכבי ת"א אחת מבין ארבע קבוצות שתומכות בחידוש היורוליג

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט, מינכן

לקראת הפגישה שבה תתקבל ההחלטה אם העונה תתחדש ביולי, נטען כי בכירי המפעל הופתעו מההתנגדות הרבה. חמש קבוצות מתוך ה-11 שיצביעו מתנגדות, ז'לגיריס ובאסקוניה צפויות להכריע את גורל העונה

(גודל טקסט)

יממה לפני ישיבת ראשי קבוצות היורוליג וההצבעה אם ברצונם לחדש את עונת 2019/20, לפי דיווח ב"ספורטנדו" נערכה אמש (שבת) שיחת וידאו בין נציגי השחקנים לראשי המפעל ושם הביעו כוכבי התחרות התנגדות לחזור לשחק העונה – להפתעת היו"ר ג'ורדי ברתומאו ובכירי היורוליג.

לפי הדיווח, מרבית השחקנים שנכחו בשיחת הווידאו סירבו לחדש את העונה – מדובר בשני שחקנים מכל קבוצה מתוך 11 הקבוצות שמחזיקות ברישיון A ועל כן נדהמו ראשי היורוליג מההתנגדות הכוללת. למעשה, רק נציגיהן של ארבע קבוצות נתנו את הסכמתם לחדש את העונה – שחקני מכבי תל אביב, נציגי המוליכה אנאדולו אפס, ריאל מדריד וברצלונה שהבוקר נטען כי צפויות לחזור לשחק בליגה הספרדית.

צסק"א מוסקבה, כידוע, מתנגדת לחידוש העונה ושחקניה השמיעו היטב את עמדת הקבוצה ונודע כי סירבו לחדש את הליגה גם השחקנים שייצגו את פנרבחצ'ה, אולימפיה מילאנו, פנאתינייקוס שהוכרזה השבוע לאלופת יוון בעקבות ביטול הליגה המקומית ואולימפיאקוס. העמדות של ז'לגיריס ובאסקוניה לא ידועות בשלב זה ועשויות להיות אלה שיכריעו את גורל העונה, מכיוון שהדבר עשוי לייצר רוב של שש קבוצות בעד חידוש הליגה נגד חמישה מועדונים שמתנגדים.

יש לזכור כי ביורוליג משחקות 18 קבוצות ובין שבע הקבוצות שלא מחזיקות ברישיון A סביר שיש מתנגדות נוספות לחזור לשחק, ביניהן חימקי מוסקבה. אם העונה אכן תשוב למרות הכל, הדבר צפוי לקרות במהלך חודש יולי, טרם ברור באיזה פורמט, אולם סביר שבעיר אחת שתארח את המשך העונה.


לארקין בהיכל נגד מכבי ת"א. יפגוש שוב את הצהובים העונה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי