רוטנשטיינר וחסון נפגשו: תוך 10 ימים תתקבל החלטה

רוטנשטיינר וחסון נפגשו: תוך 10 ימים תתקבל החלטה |

המנהל המקצועי ויו"ר ההתאחדות לא הגיעו להסכמות בנוגע לקיצוץ של האוסטרי וקבעו דד ליין להחלטה המשותפת. אם יעזוב, הרצוג עשוי לעזוב איתו

(גודל טקסט)

פגישה מכרעת: המנהל הטכני של נבחרות ישראל, ווילי רוטנשטיינר, סיכם בחודש שעבר עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון כי השניים ייפגשו בישראל להחלטה משותפת על עתידו בכדורגל הישראלי. היום (חמישי) נערכה הפגישה המכרעת בעניין. האוסטרי התבקש לקצץ 50 אחוז, בעוד שהוא עצמו היה מוכן למתווה של 30 אחוז קיצוץ.

על פי ההתאחדות, השיחה הייתה טובה ומכבדת בה הוחלט כי הצדדים יקבלו החלטה משותפת על המשך ההתקשרות תוך כעשרה ימים. כזכור, בהתאחדות לכדורגל העריכו כבר בחודש שעבר שרוטנשטיינר לא יישאר. חסון, אגב, הציע לרוטנשטיינר מתווה בו יקצץ 50 אחוז, יישאר בתפקידו, אך יקבל מענק עבור הישגים במידה ונבחרת ישראל תעפיל לטורניר משמעותי. האוסטרי מסרב בינתיים גם למתווה הזה.

ביום שלישי שעבר פרסמנו כי רוטנשטיינר וחסון נפגשו אך לא התמקדו בפגישה בפן הכלכלי אלא בפן המקצועי בלבד. בימים הקרובים, כך נמסר אז, אמורה להיערך פגישה נוספת בין בכירי ההתאחדות לבין האוסטרי, כשהמטרה היא לנסות להגיע איתו להבנות לגבי רמת הקיצוץ. יחד עם זאת, רוטנשטיינר התבצר בעמדתו ולא היה מוכן לקצץ 50 אחוז מהחוזה, אך הבהיר בפגישה כי יהיה מוכן לקיצוץ נמוך יותר.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר הבוקר: "הסיכויים שיסכים לקצץ 50 אחוז בפגישה היום נמוכים מאוד. אם זה לא יקרה, הוא לא ימשיך". אם יעזוב, גוברים הסיכויים שאנדי הרצוג יעזוב איתו.


סוף דרכם בישראל? רוטנשטיינר והרצוג (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי