בהתאחדות הבהירו: הפגישה הבאה עם רוטנשטיינר תכריע אם יישאר

ווילי רוטנשטיינר
ווילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

לאחר הפגישה אתמול, שעסקה בנושאים מקצועיים, בנבחרת מחכים להחלטה של האוסטרי שכרגע לא מוכן לקצץ ב-50%. "הוא איש מקצוע מוערך ואנחנו רוצים שימשיך", אמר גורם בהתאחדות. ומה לגבי המאמן הרצוג?

(גודל טקסט)

אחרי המתיחות שנוצרה בין הצדדים על רקע הכוונה שייקצץ ב-50% מחוזהו, בהתאחדות לכדורגל אישרו הבוקר (שלישי) כי במהלך השיחה שנערכה אתמול בין יו"ר ההתאחדות אורן חסון לבין ווילי רוטנשטיינר, המנהל המקצועי של הנבחרת, הגיעו הצדדים להבנות בנוגע לחלק מהנושאים הקשורים לחוזהו.

יש לציין כי רוטנשטיינר, שחזר בימים האחרונים בארץ, וחסון, לא התמקדו בפגישה בפן הכלכלי אלא בפן המקצועי בלבד. בימים הקרובים אמורה להיערך פגישה נוספת בין בכירי ההתאחדות לבין האוסטרי, כשהמטרה היא לנסות להגיע איתו להבנות לגבי רמת הקיצוץ. בשלב זה רוטנשטיינר מתבצר בעמדתו ולא מוכן לקצץ 50% מהחוזה, אך יחד עם זאת האוסטרי הבהיר בפגישה כי יהיה מוכן לקיצוץ נמוך יותר.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר אתמול כי רוטנשטיינר הוא איש מקצוע מוערך ואנחנו רוצים שיישאר. הפגישה הבאה בין הצדדים, שתיגע בפן הכלכלי – תכריע.

הרצוג ורוטנשטיינר. מתנדנדים (אריאל שלום)

ומה קורה עם המאמן אנדי הרצוג? המאמן ויתר על שכרו בחודשיים האחרונים ולא מקבל כרגע שכר, אך מעוניין להישאר בתפקידו. יחד עם זאת, גורמים בהנהלת ההתאחדות מנסים ליצור חזית אחידה כדי למנות מאמן ישראלי לתפקיד. כזכור בין השמות שהוזכרו נמצאים ברק בכר, רוני לוי, יוסי אבוקסיס וניר קלינגר. נזכיר כי אתמול (שני) שלומי ברזל, דובר ההתאחדות, התייחס לעתיד המאמן בראיון לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ואמר כי לא בטוח שהרצוג ימשיך גם אם רוטנשטיינר יישאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי