מימר הורחק למשחק, אג'ידה עשוי לעזוב את חדרה

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | אריאל שלום

המאמן הורחק לאחר שאיחר בפעם השלישית העונה בעלייה למגרש, הקבוצה נקנסה ב-3,000 ש"ח בגלל שהייה של נציג מועדון באיזור הסטרילי. צור וקדוש מועמדים להחליף את הניגרי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

תחושות קשות השבוע בהפועל חדרה לאחר התבוסה בשבת האחרונה, 5:0 לבני יהודה. בתחילת השבוע 'שטף' המאמן שרון מימר את שחקניו והבהיר כי היכולת והגישה של במשחק האחרון לא יכולה לחזור על עצמה וכי השחקנים פגעו משמעותית בעונה הטובה שעשו וגם בעתידם בקבוצה בעונה הבאה. אגב, המאמן הורחק למשחק אחד אחרי שאיחר בפעם השלישית העונה בעלייה למגרש. כמו כן, הקבוצה נכנסה ב-3,000 שקלים ועוד 15,000 ע"ת בגלל שהייה של נציג מועדון באיזור הסטרילי, זאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

בנוסף למימר, נראה כי גם היועץ המקצועי אורן גולן יערוך אסיפה עם השחקנים לקראת המשחק בשבת נגד הפועל כפר סבא. בקבוצה מספרים כי גולן עצמו היה עצבני בסיום ההפסד לבני יהודה, אך בחר שלא לשוחח עם השחקנים עד כה ונראה כי יקיים אותה כחלק מהכנת הקבוצה למחזור הבא. אגב, הקשר מוחמד אבו פאני שנפצע בשבוע שעבר עשוי לשוב לסגל במשחק הקרוב לאחר ששב לאימונים קלים, אך החלטה תתקבל בסוף השבוע.

במקביל, בחדרה כבר חושבים על הכנת הקבוצה לעונה הבאה ואחת ההחלטות המשמעותיות שצפויה להתקבל תהיה סביב השוער הניגרי, אוסטין אג'ידה. כזכור, אורי גוטמן, שאימן את הקבוצה בקיץ שעבר, רצה להיפרד מאג'ידה, אבל נתקל בסירוב מוחלט של ראשי המועדון. גם עתה נראה כי המאמן שרון מימר יבקש להיפרד מאג'ידה בן ה-38, גם מכיוון שהוא תופס מקום של זר: "מדובר בהחלטה קשה, אך היא נבחנת", אישרו בחדרה.

במועדון כבר הבהירו כי אם אג'ידה יעזוב, ברשימת המועמדים הנוכחית שלהם נמצאים שוער הפועל רעננה אסף צור וגם שוער המשנה של הפועל חיפה, רן קדוש.


אסף צור. יירד ללאומית עם רעננה ויישאר בליגת העל עם חדרה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי