אבי לוזון: "השמיים הם הגבול, אם נזכה בגביע זו תהיה עונת שיא"

אבי לוזון
אבי לוזון | אודי ציטיאט

יו"ר מכבי פ"ת מאמין שאפשר להפתיע את הפועל ת"א בחצי הגמר (20:30): "על הנייר היא פייבוריטית, על המגרש פחות". העונה המוצלחת: "הוכחנו שיש לנו מה למכור בליגת העל"

(גודל טקסט)

מי האמין לפני קצת יותר משנה שכך תיראה העונה של מכבי פתח תקווה? הקבוצה שירדה אשתקד לליגת המשנה במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון, קרובה מאוד לשוב לליגת העל, אך גולת הכותרות היא דווקא בגביע. המלאבסים הצליחו להעפיל לחצי הגמר לראשונה מאז 2014, דרך כדורגל מרשים במיוחד ואף הדיחו בדרך יריבות קשות כמו קריית שמונה ובית"ר ירושלים. היו"ר אבי לוזון דיבר לקראת המשחק הערב (שלישי, 20:30) נגד הפועל תל אביב וכהרגלו ממשיך לחלום בגדול.

"זו התרגשות וזה רגע השיא שלנו העונה" אמר אבי לוזון לקראת ההתמודדות. "בנוסף לעובדה שרציתי לעלות על המגרש הירוק, הסיבה שרציתי שנחזור מהקורונה, היא חצי הגמר וייחלנו וקיווינו לו. השמיים הם הגבול במשחק אחד".

ההזדמנות לתואר: "כל ארבע הקבוצות יכולות לקחת את הגביע והסיכויים הינם שווים לכל אחת מארבע הקבוצות. על הנייר הפועל תל אביב פייבוריטית, אבל על המגרש אני חושב שפחות. אין ספק שאם נזכה בגביע זו תהיה עונת שיא מבחינתנו".


"אם נזכה בגביע זו תהיה עונת שיא מבחינתנו". אבי לוזון (באדיבות מכבי פתח תקווה)

על חצי הגמר הקודם ב-2014: "אז באנו די לחוצים כי היינו בסכנת ירידה והראש שלנו היה בליגה ולא בגביע. היום לשמחתי אחרי שניצחנו את שני המשחקים בליגה וראשון וסכנין לא ניצחו והפער גדל, אנחנו באים רגועים מבחינת הליגה וכל מעיינינו הוא בגביע".

על כך שמדובר בקבוצה צעירה: "אני מאמין שכל הצעירים יתפקדו ואני גאה שמחר ישחקו במכבי פתח תקווה שחקנים שהם ילידי 1999, 2000 ו-2001".


"ישחקו גם ילידי 2001". ליאל עבדה עם אבי לוזון (באדיבות מכבי פתח תקווה)

על העונה המוצלחת: "הוכחנו כבר השנה שיש לנו מה למכור בליגת העל כי עברנו בגביע גם את קריית שמונה וגם את בית"ר ירושלים שהן קבוצות מליגת העל. רבע שעה אחרי שירדנו ליגה אמרתי לכולם שתוך תשעה חודשים נעלה ליגה. ידעתי את זה והאמנתי בזה. אם לא הקורונה היינו כבר מזמן בליגת העל: זה התעכב בחודשיים אבל הכל בסדר".

על הרצון לנקום בהפועל ת"א שהורידה את קבוצתו ליגה אשתקד: "הכל בסדר. אני לא מאמין בנקמות ודברים מהסוג הזה. אני מאמין שעל המגרש הירוק הכל יהיה בסדר. אם אחייך מחר בסוף המשחק? אני מאמין בכל ליבי".


"אם לא הקורונה היינו כבר מזמן בליגת העל" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי