אליאל פרץ שוחח עם שרון מימר, ביקש לשחק כמה שפחות

אליאל פרץ
אליאל פרץ | מאור אלקסלסי

אחרי שחתם בוולפסברגר וחדרה סיימה באופן מעשי את העונה, נראה שהקשר ימשיך להתאמן ויקבל פחות דקות. במועדון חושבים על אחד משני השוערים של הפועל ת"א כמחליף לאג'ידה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שחתם לשנתיים בשורות וולפסברגר האוסטרית, אליאל פרץ זכה למבול של ברכות משחקני ואוהדי הפועל חדרה במהלך סוף השבוע האחרון. הקשר שהגיע ממכבי תל אביב אמנם יעזוב את הקבוצה רק בתום העונה, אולם לספורט1 נודע כי הוא צפוי בעיקר להתאמן ופחות לשחק.

הבוקר (ראשון) שוחח פרץ עם המאמן שרון מימר, והסביר כי הוא מעדיף שלא לסכן את עצמו. בחדרה קיבלו בהבנה את הדברים של הקשר, כשבכל מקרה הכוונה של המועדון, שהבטיח מעשית הישארות בליגה, היא לשתף כמה שיותר שחקנים צעירים שאולי יהיו חלק מהסגל בעונה הבאה.

למרות שקיבלו זאת בהבנה, היה במועדון גם מי שהעביר ביקורת מרומזת על ההחלטה של פרץ: "אנחנו שמחים מאוד שהוא זכה לקידום ויש לנו הערכה רבה כלפיו, אבל נדמה שהראש שלו כבד ביעד הבא. העונה הנוכחית עוד לא הסתיימה. בכל מקרה, אנו מאחלים לו בהצלחה בוולפסברגר".


מעדיף לא להסתכן. אליאל פרץ 

באשר לבלם ויסאם רבאח, טרם ברור האם הוא יחזור לשחק העונה. השחקן סובל ממתיחה במפשעה ובחדרה לא רוצים לסכנו. במקביל, במועדון חושבים על העונה הבאה ואחת השאלות המרכזית היא עמדת השוער. כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, אוסטין אג'ידה לא ימשיך ובקבוצה מחפשים שוער ישראלי.

בין המועמדים להחליף את אג'ידה נמצאים אסף צור מהפועל רעננה ורן קדוש מהפועל רעננה, כאשר לא מן הנמנע שגם אחד משוערי הפועל תל אביב – אריק ינקו או יואב ג'ראפי – יהפכו למועמד להצטרף אם המועדון האדום אכן יחליטו לוותר על אחד מהם.

 

אחד מהם יעשה את הדרך לשרון? ג'ראפי וינקו (הפועל תל אביב) 
עוד באותו נושא: אליאל פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי