ליגיונר חדש: אליאל פרץ חתם בוולפסברגר לשנתיים

אליאל פרץ
אליאל פרץ | פרטי

הקבוצה האוסטרית, בה מככב שון וייסמן, הודיעה רשמית על צירופו של קשר הפועל חדרה שניצל סעיף שחרור ללא תמורה לקבוצה בחו"ל: "תמיד חלמתי לשחק באירופה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

זה רשמי: אחרי משא ומתן שהתנהל בימים האחרונים, וולפסברגר האוסטרית, קבוצתו של שון וייסמן, הודיעה על החתמתו של קשר הפועל חדרה אליאל פרץ, בחוזה לשנתיים. השחקן בן ה-23, שחתם באמצעות סוכנו גלעד קצב, מימש סעיף שחרור ללא תמורה לקבוצה בחו"ל ובכך הגשים חלום ילדות לשחק מעבר לים. פרץ היה ממצטייני הקבוצה של שרון מימר בעונה הנוכחית, עם שמונה שערים ובישול ב-18 הופעות בליגת העל.

הקשר, לו תשע הופעות בנבחרת ישראל הצעירה, היה גם על הכוונת של אוסטריה וינה שאף פנתה אליו באופן רשמי, אולם החליט לבסוף לקחת את ההצעה של וולפסברגר שהייתה אטרקטיבית יותר מבחינתו. עוד נודע כי בתחילת העונה, לאחר שחדרה רכשה ממכבי תל אביב מחצית מכרטיסו, היא סיכמה עם הצהובים על כך שהאחוזים יחולקו בינה לבינו ובתמורה הוא הסכים לשחק בשכר נמוך משמעותית מאשר זה שהיה אמור להרוויח בקריית שלום.

פרץ, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ונחשב לאחד השחקנים הבולטים בה, לא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת של המועדון הצהוב והושאל שלוש פעמים: לבית"ר תל אביב רמלה, לבני יהודה ולקבוצתו הנוכחית הפועל חדרה. ביולי 2019, אחרי שהרשים את ראשי המועדון, הקבוצה מהשרון רכשה מהצהובים מחצית מכרטיסו של הקשר והחתימה אותו על חוזה לשנתיים.

מאמן וולפסברגר, פרדיננד פלדהופר, מסר לאתר הרשמי של המועדון האוסטרי: "אנחנו גאים להחתים קשר ברמה שלו ולצרף אותו לפרויקט שלנו. הוא היה לחלוטין השחקן החלומי עבורנו ולכן אנחנו שמחים שההעברה יצאה לפועל".

לאחר החתימה אמר פרץ: "תמיד חלמתי לשחק בקבוצה באירופה ועבורי זו הגשמת חלום, אבל בהחלט לא סוף הדרך אלא רק התחלה. אני מודה להפועל חדרה על ההזדמנות להוכיח את עצמי ולפרוץ ומאחל לקבוצה המון הצלחה. השארתי פה המון חברים והיו לי שנתיים מדהימות. אין לי ספק שהמועדון הזה עוד יוציא הרבה שחקנים לקבוצות גדולות, כי זו הדרך שלו".

מהפועל חדרה נמסר: "העברתו מוכיחה פעם נוספת כי הפועל חדרה היא משביחת השחקנים מספר 1 בליגת העל והפעם פרץ הוא הנהנה העיקרי מכך". היועץ המקצועי אורן גולן אמר: "זו גאווה גדולה עבורנו ששחקן נוסף יוצא מהחממה של המועדון וחותם בקבוצה גדולה בארץ או בחו"ל. אליאל עזר לנו מאוד בשנתיים שהיה בחדרה ואנחנו מאחלים לו המון הצלחה מעבר לים. נמשיך לשאוף לטפח כישרונות צעירים ובמקביל לנסות להשביח את הצעירים שמגיעים אלינו על מנת לקבל דקות משחק, מקבלים אצלנו במה ומשתדרגים למועדונים גדולים יותר".

הסוכן גלעד קצב סיכם: "אליאל וחדרה מסיימים רומן מוצלח מאוד של שנתיים, בהן הוא עזר לה להפוך לקבוצה לגיטימית בליגת העל ואילו היא עזרה לו להגשים חלום ולצאת לשחק באירופה. אני בטוח שהוא מתאים לרמות האלה ושהוא יצליח גם בליגת האוסטרית".

אליאל פרץ. הגשים חלום לשחק באירופה (דני מרון)
אליאל פרץ. הגשים חלום לשחק באירופה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי