קובי רפואה: "קריית שמונה תישאר בליגה, לא יעזור לאף אחד"

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

מאמן קריית שמונה דיבר אחרי ה-0:0 מול כפר סבא: "המשחקים הבאים יהיו כמו גמר גביע העולם, הלחץ הוא חלק מהכדורגל". עמיר תורג'מן: "לא היה לנו משחק טוב. אדון על עתידי בסיום העונה"

(גודל טקסט)

ככה יהיה קשה מאוד לשרוד בליגה. אמנם קריית שמונה והפועל כפר סבא עוד לפני המשחק מוקמו מעל הקו האדום, אך שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0 חלש ומאוד מאכזב לקראת המשך הדרך, על אחת כמה וכמה שנס ציונה שנמצאת במרחק נקודה אחת מק"ש וארבע מכפ"ס, שיחקה משחק אחד פחות.

מאמן הפועל כפר סבא, עמיר תורג'מן אמר בסיום: "לא היינו מספיק טובים ולא יצרנו מספיק מצבים. אבל צריך להחמיא לקבוצה ששמרה שוב על שער נקי והצלחנו להשיג עוד נקודה, אבל נהיה חייבים לשפר את החלק הקדמי. נמשיך לעבוד, אני יודע שיש לנו הרבה שחקני התקפה טובים, אבל צריך להגיע במאני טיים ובמשחקים האחרונים זה לא קורה".

עתידך: "טוב לי כאן, ויש כאן אחלה שחקנים, אבל אני לא מתעסק בשנה הבאה, אלה במשחק נגד אשדוד. כשהיה זמן לדבר על העונה הבאה נעשה זאת".


"לא מתעסק בשנה הבאה". עמיר תורג'מן (אודי ציטיאט)

מאמן קריית שמונה קובי רפואה אמר מנגד: "כמובן שרצינו לנצח, אבל אני לא חושב שאנחנו הולכים אחורה. ההגנה והקישור היו בסדר, אבל הבעיה הייתה בחלק ההתקפי. הכי חשוב שהדברים תלויים בקריית שמונה וזה נכון שיכולנו להיות יעילים יותר בחלק הקדמי, אבל הכל בסדר".

הבעיה בהתקפה: "אני לא חושב שזה חולשה, לפעמים שחקנים תופסים יום פחות טוב. עבורי שלושת המשחקים הבאים יהיו כמו גמר גביע העולם. מתסכל שלא ניצחנו למרות שמאוד רצינו זאת, אנחנו ממשיכים קדימה".

איך אתה מתמודד עם הלחץ: "כל עוד אני פה, יש לי את כל הכוחות ויש לי מלא אנרגיה, אני פה בשביל זה. לחץ זה חלק מהכדורגל ואני פה וקריית שמונה תישאר בליגה, לא יעזור לאף אחד".


"קריית שמונה תישאר בליגה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי