למפארד מתעקש שקאנטה לא יעבור לריאל, וגם: רשימת העוזבים הארוכה

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה. לא יהיה בסגל | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

צ'לסי תחזור מפגרת הקורונה למפגש מול אסטון וילה (ראשון, 18:10, ספורט2), המאמן החמיא לקשר הצרפתי וטען שימשיך בעונה הבאה. וויליאן ופדרו יעזוב בסוף החודש

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

כמה כיף שקיבלנו בחזרה את הפרמיירליג אחרי "פגרת הקורונה". מחר (ראשון) גם צ'לסי תשוב רשמית אל המגרשים, כאשר תתארח אצל אסטון וילה (18:10, שידור ישיר בספורט2) ותנסה להתבסס במקום הרביעי ולהגדיל את הפער ממנצ'סטר יונייטד החמישית לחמש נקודות.

כזכור, הבלוז יצאו לפגרה עם 0:4 ענק על אברטון, ויקוו לחבר ניצחון ליגה שני ברציפות. בינתיים, אחרי שכבר החתימה לעונה הבאה את הכוכב של אייאקס חכים זייך וכמובן את הכוכב של לייפציג טימו ורנר, באנגליה דיווחו על השחקנים שצפויים לעזוב בסיום העונה – והרשימה ארוכה.

ראשית כל, וויליאן ופדרו מסיימים את חוזיהם ב-30 ליוני, בעוד עשרה ימים, וצפויים לעזוב לאחר מכן, עוד בטרם תיגמר העונה. בנוסף, גם ז'ורז'יניו, קורט זומה, רוס בארקלי, אנדראס כריסטנסן, אמרסון, מרקוס אלונסו ואוליבייה ז'ירו נמצאים ברשימה של השחקנים שעשויים לעזוב. כמו כן, גם המושאלים לקבוצות אחרות, כמו מיצ'י בטשואיי, טימואה בקאיוקו ובאבא רחמן יעזבו.


חכים זייך (Dean Mouhtaropoulos / Staff)

כל זה כמובן כדי לעזור לממן את צמד הרכשים היקרים, ורנר וזייך, ולהמשיך לבנות את הסגל והבסיס לשנים הקרובות כפי שפרנק למפארד שואף. עם זאת, שחקן נוסף שלא מעט דיווחים פרסמו בנוגע לעזיבה אפשרית שלו הוא אנגולו קאנטה (כשריאל מדריד הוזכרה כמי שחושקת בשירותיו) – אך המאמן מכחיש וטוען שיישאר.

"אנגולו הוא אחד מהקשרים הטובים בעולם", אמר למפארד. "יש לו את כל מה שאני רוצה לעבוד איתו והלוואי שהיה יוצא לי לשחק איתו. הוא כל כך חשוב לקבוצה שלנו ואנחנו זקוקים לו. הוא לא למכירה".

אגב, קאנטה חשש להגיע לאימונים המוקדמים של צ'לסי בגלל נגיף הקורונה, אך כעת הוא חזר מפציעה ומוכן לשוב אל כר הדשא. על ההיעדרות של הצרפתי כשהקבוצה חזרה לאימונים אמר למפארד: "זו הייתה בקשה אמיתית והייתי מאוד סימפטי. הוא מתאמן עם הקבוצה כבר זמן מה והוא שמח ונמצא בכושר כמו כל אחד אחר".


למפארד (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי