אתלטיקו מדריד דרסה 0:5 את אוסאסונה, 2:2 בין בילבאו לאייבר

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

הקולצ'ונרוס חזרו לנצח עם חגיגת שערים על חשבון הקבוצה מפמפלונה, ז'ואאו פליקס כבש צמד וגם יורנטה כיכב. הדרבי הבאסקי הקטן סיפק סיומת דרמטית שהותירה את שני הצדדים מאוכזבים. 0:0 בין ויאדוליד לסלטה ויגו

(גודל טקסט)

אחרי שברצלונה גברה אמש 0:2 על לגאנס, המחזור ה-29 בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד, אתלטיקו מדריד הביסה ללא תנאי את אוסאסונה, עם 0:5 מהדהד. במשחקים המוקדמים של הערב, ויאדוליד וסלטה ויגו נפרדו ב-0:0 ואתלטיק בילבאו ואייבר סיימו ב-2:2 קצבי.

אוסאסונה – אתלטיקו מדריד 5:0
הקבוצה של דייגו סימאונה הגיעה לפמפלונה נחושה לנצח אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה ופרקה עול עם חמישייה עוצמתית. הקולצ'ונרוס עלו זמנית למקום הרביעי בזכות הניצחון, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון של ריאל סוסיאדד תשאיר אותם שם גם בסיום המחזור. המארחת נותרה במקום ה-11 בטבלה. ז'ואאו פליקס פתח את החגיגה עם שערים בדקות 27 ו-56, מרקוס יורנטה כבש את השלישי (79) ובהמשך הוסיף צמד בישולים, לאלברו מוראטה (82) ויאניק קראסקו (88).

אייבר – אתלטיק בילבאו 2:2
הדרבי הקטן של חבל הבאסקים כמעט הסתיים עם הפתעה ונקודות קריטיות עבור המארחת, רצתה להגדיל את הפער מהקו האדום לחמש נקודות, אך ספגה שוויון דרמטי בדקה ה-81. כבר אחרי שמונה דקות האורחים עלו ליתרון משער של ראול גרסיה בפנדל, אך 11 דקות בלבד לאחר מכן אייבר כבר השוותה בזכות נגיחה של קיקה מקרוב. מאמן המארחת, חוסה מנדיליבאר, הורחק בדקה ה-50 ובדקה ה-78 קבוצתו ביצעה מהפך בזכות פנדל מדויק של פביאן אוריינה. אייבר כבר חשבה שהיא בדרך לניצחון, אבל שלוש דקות בלבד החזיק היתרון שלה עד שאסייר וייאליברה השווה עם סיומת נפלאה מתוך הרחבה וקבע חלוקת נקודות.

אוריינה מכדרר. תיקו דרמטי בדרבי הבאסקי הקטן (Serrano Arce/Getty Images)
אוריינה מכדרר. תיקו דרמטי בדרבי הבאסקי הקטן (Serrano Arce/Getty Images)

ויאדוליד – סלטה ויגו 0:0
האורחת, בהדרכתו של אוסקר גרסיה, נמצאת נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום וקיוותה לגבור על המארחת מהמקום ה-14, אך השתיים סיימו בתיקו מאופס, חלש ומאכזב שהותיר את שתיהן במאבקי הירידה. עם זאת, ויאדוליד נמצאת במצב סביר לחלוטין של שמונה נקודות מעל הקו כשנותרו 27 נקודות בקופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי