אחת הנערות: "הבנו שאם נגיד את הגיל האמיתי, זה לא יהיה מתאים"

שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות
שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות | דני מרון

התכתבות בין מארגן המסיבה לאחת הקטינות נחשפה: "חשבתי שיש לכן כבר 17, בגלל זה הייתי בהלם". הנעירה השיבה: "לא ידענו שזה יפריע לקשר שלנו אז לא אמרנו כלום"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פרשת הכדורגלנים והקטינות, שפורסמה לראשונה על ידי העיתונאי אלמוג בוקר בחדשות 13, ממשיכה להסתעף: בהתכתבות בין מארגן המסיבה לאחת הקטינות, נחשפו דבריה של אחת מהקטינות. "הבנו שאם נגיד את הגיל האמיתי, זה לא יהיה מתאים", כתבה למארגן המסיבה. מוקדם יותר, מסר מארגן המסיבה עדות במשטרה. עורך דינו: "לא היו עבירות פליליות בפרשה הזו". בתוך כך, נגבתה עדות משני כדורגלנים נוספים בקבוצה.

בצילום מסך של אחת ההתכתבויות בין מארגן המסיבה לאחת הקטינות, כתב הראשון: "מקווה שזה יעבור מהר ושלא יגישו עליהם תלונה". בהמשך כתב: "אתן קטינות, חשבתי שיש לכן כבר 17. בגלל זה הייתי בהלם שאמרו לי את השמות שלכן". לכך הנערה השיבה: "אני אגיד לך את האמת בפעם הראשונה הבנו שאם נגיד את הגיל האמיתי זה לא יהיה מתאים ובאמת היה לנו כיף איתך וידענו שזה משהו שיפריע לקשר שלנו אז לא אמרנו כלום".

עו"ד אייל אוחיון, שמייצג את הכדורגלן שנחקר היום וכאמור אירח את המסיבה, מסר: "לקוח שאני מייצג זומן היום לעדות פתוחה בלבד. המשטרה במהלך פעולות החקירה שלה גילתה שיש בידיה מידע שיכול לשפוך אור על הפרשה. הוא הגיע לחקירה, הציג את הראיות שהיו בחזקתו, אישר להם לחדור למכשיר הנייד שלו ולהעתיק אותן. הראיות מלמדות באופן חד משמעית שעבירות פליליות בפרשה הזאת לא היו. הוא נחקר במשך שעה, שוחרר לביתו ללא תנאים. סבור שלמשטרה די ראיות שיכולות להוביל אותם להחלטה לסגירת התיק כבר בשלב הזה".

בהמשך השבוע צפויים שני שחקני מכבי תל אביב להיחקר פעם נוספת באזהרה אחרי ששוחררו בערבות עצמית וללא תנאים מגבילים בטענה שאין חשש למסוכנות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי