פרקליטו של השחקן שהעיד: "הראיות מלמדות שלא היו עבירות פליליות"

ניידת משטרה
ניידת משטרה | דני מרון

עו"ד אייל אוחיון, שמייצג את הכדורגלן שאירח את המסיבה בה הכירו החשודים את הקטינות, סיפר: "למשטרה די ראיות שיכולות להוביל לסגירת התיק". השחקנים צפויים להיחקר שוב באזהרה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

התפתחות נוספת בפרשת הכדורגלנים והקטינות. אתמול מסרה הנערה השניה עדות ובהמשך השבוע צפויים שני שחקני מכבי תל אביב להיחקר פעם נוספת באזהרה אחרי ששוחררו בערבות עצמית וללא תנאים מגבילים בטענה שאין חשש למסוכנות ונראה שגם שני שחקנים נוספים יוזמנו למתן עדות, והבוקר (רביעי) הגיע כדורגלן נוסף לימ"ר מרכז, אך לא לצורך חקירה אלא כדי לגבות את עדותו.

מדובר בכדורגלן שאירח את מסיבת יום ההולדת בה נעשתה ההיכרות בין הצדדים ושני שחקנים נוספים צפויים להתייצב גם כן בימים הקרובים. השלושה היו עדים, כך על פי המשטרה, לנושא הפרשה ולכן יגיעו יעידו כדי לנסות לקדם את החקירה. כרגע, אומרים במשטרה, אין כל חשד למעורבותם בפרשה. לאחר תום גביית העדויות והחקירה התיק יועבר לפרקליטות לשם החלטה.

עו"ד אייל אוחיון, שמייצג את הכדורגלן שנחקר היום, מסר: "לקוח שאני מייצג זומן היום לעדות פתוחה בלבד. המשטרה במהלך פעולות החקירה שלה גילתה שיש בידיה מידע שיכול לשפוך אור על הפרשה. הוא הגיע לחקירה, הציג את הראיות שהיו בחזקתו, אישר להם לחדור למכשיר הנייד שלו ולהעתיק אותן. הראיות מלמדות באופן חד משמעית שעבירות פליליות בפרשה הזאת לא היו. הוא נחקר במשך שעה, שוחרר לביתו ללא תנאים. סבור שלמשטרה די ראיות שיכולות להוביל אותם להחלטה לסגירת התיק כבר בשלב הזה".


עו"ד אוחיון (פרטי)

כאמור, אתמול התייצבה בתחנת המשטרה המתלוננת השנייה כדי למסור עדות. לטענת הנערות הן הגיעו למסיבה ושם היו במחיצת השחקנים ולטענתן שתו יחד אלכוהול – טענה המוכחשת בעליל על ידי השחקנים. אחת הנערות סיפרה בתלונתה כי בעת שהם שתו אלכוהול, השחקנים ביקשו ממנה להסיר את החולצה וכשסירבה הופעלו לחצים. המתלוננת הראשונה הודתה שהציגה גיל שגוי בפני השחקנים, אולם לטעמה הם יכלו לדעת את גילה האמיתי. הגרסה מתיישבת בחלקה עם גרסת השחקנים, שמצדם טוענים כי הוטעו לטענתם במכוון על ידי המתלוננות. במשטרה ייבחנו את סוגיית הגיל בהתייחס לגרסאות הצדדים.

כידוע, במכבי תל אביב עדיין לא קיבלו החלטה מה לעשות עם השניים מעבר להוצאתם לחופשה זמנית וממתינים לתוצאות החקירה. עו"ד עדי כרמלי וינון היימן שמלווים את השניים סיפרו כי הקטינות שיקרו לגבי גילן ואילו עו"ד ששי גז, המייצג את אחת הקטינות, סיפר כי הנערה לא נשאלה לגילה או הציגה תעודת זהות מזויפת. אחרי הגשת הראיות למשטרה, הפרקליטות תצטרך לקבל החלטה האם הראיות מספיקות כדי להגיש כתב אישום.


מכבי ת"א טרם קיבלה החלטה כיצד לפעול (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי