אבא של אחת הנערות במתקפה: "הכל באשמת מכבי תל אביב"

אוהדי מכבי תל אביב, משטרה
אוהדי מכבי תל אביב, משטרה | דני מרון

האב עלה לשידור בתכנית של אילה חסון בערוץ 13 ויצא נגד המועדון: "הפיצו שקרים באמצעות חברת יחסי ציבור וגרמו נזק יותר מכל אחד אחר". האלופה בתגובה: "מבינים את המצב העדין, ההאשמות אינן נכונות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אבא של אחת הנערות אשר מעורבות בפרשת הכדורגלנים והקטינות, שנחשפה על ידי העיתונאי אלמוג בוקר, עלה הערב (שלישי) לשידור בתכנית של אילה חסון בערוץ 13 ותקף בצורה חריפה את מכבי תל אביב, הקבוצה בה משחקים שני השחקנים.

האב פתח את דבריו: "הן מקבלות השמצות ואיומים והכל התחיל באשמת מכבי תל אביב. הם הראשונים שיצאו לתקשורת והכפישו. הם נתנו את הלגיטימציה, התחילו להגיד דברים ולהפיץ שקרים כדי לאיים ולהכפיש. הדג מסריח מהראש. הם ייקחו את האחריות, הם לא יצאו להגנת הנערות, הם יצאו להתקפה באמצעות חברות יחסי ציבור, במקום לחבק את הנערות. 

"אם הבן שלי היה עושה את זה לנערה, הדבר הראשון שהייתי עושה זה מתנצל בפניה ובוכה איתה. מספיק שנפלה שערה וירדה דמעה, קודם כל לחבק ולבקש סליחה. אבל זה מה שמכבי תל אביב עשו, הם יצא וגיבורים עם האוהדים הקטנים שלהם שקיללו. אם הם היו עומדים לידי, זה היה נגמר אחרת. הם גרמו נזק יותר מכל אחד אחר.

"בן אדם שרצח ומראה חרטה בבית המשפט, זה נלקח בחשבון. הדברים האלה הם הרבה פחות מרצח מבחינה פיזית, אבל נפשית כן. הם היו יכולים להתנצל. כשהיא תהיה מספיק חזקה ואנחנו נהיה מספיק חזקים, אז נדאג לטפל בהכל – בכל הודעה, איום, השמצה, הוצאת דיבה – נטפל בהם אחד אחד. אולי זה יעזור לנערות אחרות ויעניק להן כוח להתמודד עם ההשמות וכל הדברים שנכתבו במקלדת על ידי אנשים שאין להם פרצוף. אם המצב הנפשי שלי גרוע, אז של הילדה הרבה יותר". 


(אלבום פרטי)

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "אנו מבינים את המצב העדין בו נמצאות הנערות ומשפחותיהן בימים אלה ומצרים על כך. עם זאת, האשמת מכבי תל אביב במעורבות ישירה או עקיפה בהפצת איומים, תמונות, סרטונים או שימוש בחברת יחסי ציבור כפי שנטען על ידי אביה של אחת הנערות הערב, אינה נכונה בלשון המעטה ומנוגדת באופן מוחלט לדרך בה מתנהלת מכבי תל אביב. המועדון פרסם הודעה המדברת בעד עצמה ביום שבת בה גינה בכל תוקף השמצות והכפשות מכל סוג שהוא כלפי כל הצדדים המעורבים בפרשה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי