הנערה השנייה טענה: בכלל לא התכתבתי עם שחקני מכבי ת"א

מתחם האימונים מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | ספורט1

העיתונאי אלמוג בוקר, שחשף את פרשת הכדורגלנים והקטינות, דיבר בתכנית הספורט של 103FM וסיפר: "המשטרה תצטרך לעשות הפרידה בין הנערה הראשונה לנערה השנייה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

 העיתנאי אלמוג בוקר, שחשף את פרשת "הכדורגלנים והקטינות" בחדשות 13, עלה הערב (שלישי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפק פרטים חדשה על החקירה שמתנהלת נגד שני שחקני מכבי תל אביב. תחילה, בוקרה תהה מדוע עדיין יש צו איסור פרסום על שמם של הכדורגלנים. לאחר מכן, הוא התייחס לעדות של הנערה השנייה שהתלוננה רשמית נגד השחקנים במהלך היום והעידה במשך שבע שעות.

בוקר אמר: "אפשר להתייחס לזמן העדות של הנערה השנייה. החקירה של השחקנים נמשכה פחות מארבע שעות, ושל הנערה הראשונה משהו כמו שלוש שעות. פה מדובר על שבע שעות, שזה המון-המון זמן. במהלך העדות שלה, מה שאנחנו כן יודעים, שהיא אמרה שלה באופן אישי לא היו התכתבויות עם השחקנים. המשטרה תצטרך לעשות הפרידה בין הנערה הראשונה לנערה השנייה, שהיא יותר צעירה וחוגגת 15 וחצי בימים אלה. יכול להיות שזה סיפור אחר לגמרי. היא אומרת שהיא לא התכתבה עם השחקנים ולא אמרה להם שהיא בת 17 או 18. לכן, המשטרה תצטרך לקבל החלטה אם היא מחזירה את השחקנים לחקירה נוספת כדי לאמת איתם עם המידע הזה והאם לאמת את הבנות עם השחקנים עצמם כדי לראות מי אומר כאן את האמת. אימות כזה הוא מאוד רגיש וייעשה, אם וכאשר, עם מלווה".

האם היה מעורב אלכוהול: "נכון, את זה אני שומע גם מהצד של הנערה. הם שתו אלכוהול. נזכיר, מדובר בבחרות מתחת לגיל 16. גם הסיפור הזה יצטרך להיבדק ונחכה ונראה מה יוחלט ועד כמה הם מקבלים את הגרסה של השחקנים, עם ההוכחות שהם הציגו במהלך החקירה. אין ספק שגם האלכוהול מסבך מאוד את הסיפור הזה, הרי הגיל המותר הוא 18. גם לפן הזה יהיה חלק בקבלת ההחלטה לאן הולכים עם הפרשה הזו. במהלך הימים הקרובים יוזמנו מעורבים נוספים, ביניהם גם מארגן המסיבה שהוא שחקן כדורגל".

האם הנערות הולכות לבית הספר: "בימים הראשונים הן הלכו ללימודים ולאחרונה הן כבר לא מסוגלות ונשארות בבית. הן מקבלות סיוע פסיכולוגי וכמובן שגם המשפחות שלהן  עוטפות אותן. הם מקבלות הרבה מאוד איומים, מעבר לשיימינג. יש דיווחים שאתמול במהלך המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע היו קללות של אוהדים מחוץ לאצטדיון בלומפילד. הן מקבלות הודעות איומים למכשירים הניידים שלהם".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי