ליטל סמדג'ה חושפת: "עזבתי את ראובן עובד כשהייתי בהריון"

ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה | פייסבוק

אחת מכוכבות "הישרדות VIP" דיברה על בן זוגה בעבר ואביו של בנה הבכור וסיפרה בדמעות: "לא ידעתי אז את מה שכולם ידעו. הוא לא בקשר עם הילד וכואב לי שהוא גדל בלי אבא"

(גודל טקסט)

הדמות הכי צבעונית בהישרדות VIP, ליטל סמדג'ה בת ה-32, נשואה ואמא לשלושה ילדים, פתחה את הלב אמש (ראשון) בפרק וסיפרה על עברה עם כדורגלן מכבי תל אביב לשעבר, ראובן עובד. הכל התחיל לאחר שניצח שבט קפרה את משימת הפרס וחזר לשבט לזלול פירות בשפע. אז ירדן ג'רבי שאלה את אשת הכדורגלן לשעבר לגבי הילד הראשון שלה והאם הוא ממישהו שלא הייתה איתו בזוגיות.

סמדג'ה גוללה את הסיפור בפניה ובפני חברי השבט הנוספים: "זה סיפור בפני עצמו. עברתי לגור עם ראובן, האבא של הילד אחרי שיצאנו כלום זמן והוא היה שחקן כדורגל" הסבירה על התקופה ההיא בחייה. "הוא היה שחקן מאוד מאוד מוכשר. פוטנציאל מאד גדול שלא מימש את עצמו", נתן עידו קוז'יקרו את הפרשנות שלו לג'רבי וסמדג'ה המשיכה: "אחרי תקופה של חודש שאנחנו גרים ביחד, כבר פיתחנו איזה סוג של זוגיות וקרה מה שקרה באותו לילה. לקחתי 'פוסטינור' (גלולה למניעת הריון, ל.ש), אבל לא קיבלתי מחזור. עשיתי בדיקת הריון ויצא שאני בהריון וכמובן שבאתי והתייעצתי איתו מה עושים".

עוד סיפרה סמדג'ה בדמעות: "עדיין לא ידעתי עליו את מה שכולם ידעו. אני לא מבינה בעולם הספורט, לא ידעתי שיש לו עבר עם כל מיני דברים רעים שהוא בחר לנגוע בהם בחייו ואיכשהו הוחלט בינינו שנשאיר את הילד. היה קשה למשפחה שלי לקבל את זה. לאמא שלי זה היה נורא קשה. אחרי שלושה חודשים בערך, כל הסיפור עם ראובן התפוצץ לי ופה כבר לא יכולתי להפיל. הבנתי שאין עתיד עם הבן אדם ושאם אני מקשרת את עצמי לחיים שלו, אז אני לא רק אהיה בסוף חד הורית גרושה, אני אהיה מלאת בעיות וצרות".

סמדג'ה אף חשפה כי השניים לא נמצאים בקשר נכון להיום. "הוא לא בקשר עם הילד. מאוד כאב לי על הילד, זה היה קטע רגשי מאוד – איך הילד שלי גדל בלי אבא שרוצה אותו….אני שונאת לדבר על הנושאים האלו. החיים חזקים יותר מכל דבר. זה עוד כלום זה על קצה המזלג מה עברתי עם הנושא הזה", אמרה לג'רבי בדמעות וריגשה מדינה שלמה. "אני חושבת שמשפחה זה איפה שיש אהבה. אין רק דרך אחת", חתמה סמדג'ה והודתה לחבריה, "תודה שהקשבתם לי, פרקתי קצת".


ליטל סמדג'ה. "אין רק דרך אחת" (צילום מסך)


"ראובן לא בקשר עם הילד". סמדג'ה חושפת (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי