סולומון: "אשאר בשחטאר בעונה הבאה, אני צריך פה עוד זמן"

מנור סולומון
מנור סולומון | Robbie Jay Barratt - AMA/Getty Images

קשר הנבחרת התראיין לתכנית הספורט של 103FM והכריז כי ימשיך אצל אלופת אוקראינה: "ישחררו אותי רק עבור הצעה מאוד גבוהה, לא מוכרים כאן שחקנים בפחות מ-30 מיליון יורו"

(גודל טקסט)

רק לפני יומיים מנור סולומון חגג את אליפות הליגה האוקראינית יחד עם שחטאר דונייצק, על אף שלא שותף במשחק הזכייה בתואר. היום (שני) מנכ"ל המועדון הצהיר כי הוא מעורר עניין אצל מועדונים בכירים באירופה, וכעת הוא התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לשמועות לגבי עתידו, השתלבותו בקבוצה ומצב הקורונה באוקראינה.

"יש הרבה קבוצות שמתעניינות בי ובשחקנים נוספים של שחטאר", אמר כוכב נבחרת ישראל. "הרבה מועדונים גדולים באירופה מסתכלים על השחקנים כאן, זה מועדון שמוציא הרבה שחקנים לליגות גדולות. הגעתי לכאן רק לפני שנה וחצי ויש לי עוד מה לעשות פה. אני מרגיש שאני צריך להיות פה עוד זמן. אני בטוח שבשנה הבאה אני אשאר בשחטאר".

"המועדון דורש הרבה כסף על שחקנים ואם הם ישחררו אותי זה רק עבור הצעה מאוד גבוהה. לא מוכרים כאן שחקנים בפחות מ-30 מיליון יורו. אני לא יודע אם המחירים יושפעו מהקורונה ויירדו, אבל אני יודע שאלה המחירים שפחות או יותר הקבוצה דורשת", הוסיף הקשר.


סולומון במדי נבחרת ישראל (אודי ציטיאט)

"טוב לי פה, למרות שזה לא מקום כל כך קל כי רוב השחקנים כאן ברזילאים או אוקראינים וכמעט שלא מדברים אנגלית", הוסיף סולומון. "למדתי להסתדר ואני מרגיש טוב במועדון. למדתי פורטוגזית, אף אחד כבר לא צריך לתרגם לי. הזכייה באליפות? זו הרגשה טובה. הייתה עונה ארוכה ומוזרה. היא עדיין לא נגמרה, יש לנו עוד חמישה משחקי ליגה ולאחר מכן נחזור לשחק בליגה האירופית. לא תהיה לנו הפסקה בין העונה הזו להבאה".

ההתאוששות שלו מהפציעה: "אני מרגיש בסדר גמור. הייתי פצוע לתקופה יחסית ארוכה לפני הקורונה, ובמן הפגרה המשכתי להגיע למתחם האימונים באופן אישי עם מאמן ועבדתי על הפציעה והכושר הגופני. אני מקווה לשחק יותר במשחקים הבאים אחרי שלא שיחקתי במשחק האחרון".


מצב הקורונה באוקראינה:
"אנחנו תמיד עם מסיכות ואין קהל כמובן. אין כאן הגבלות כמו בארץ, אבל אמרו לנו להיזהר, להיות על הזמן עם מסיכות וכמה שפחות בקרבת אנשים. לפי מה שאני יודע, יש באוקראינה בערך 700 נדבקים ביום ועד עכשיו בערך 1,000 מתים. לפי מה שהבנתי, המצב בבתי החולים טוב, אבל אי אפשר לסמוך על הדיווחים פה. מוזר לשחק בלי קהל, זה פחות כיף ואוטומטית הקצב יותר נמוך".


מנור סולומון (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: מנור סולומון, שחטאר דונייצק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי